ebbaaullsater

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ebbaa Ullsäter - 29 oktober 2010 18:03

hej!

idag slutade vi typ 12..

sen åkte jag moa jojjo och eve till stan,

köpte ett par jeans och en t-shirt ;)

  


(dålig bild på jeansen :S )  


en go låt;) :

Av Ebbaa Ullsäter - 25 oktober 2010 15:43

tjo!

ligger i sängen och fryser ;o

shit jag vill ha uggs!(kanske ska få äkta)

men iaf ja ska typ springa ner till pressbyrån o köpa godis ;D


har börjat motionera ;) typ går runt friadalen och ner till konsum eller nåt xD


yeeyee hejdå<3

  

Av Ebbaa Ullsäter - 18 oktober 2010 16:09

bakade muffins med kladd på idag :D

  

Av Ebbaa Ullsäter - 17 oktober 2010 20:46

haha mobbat xd


Av Ebbaa Ullsäter - 17 oktober 2010 00:05

hej!

sitter i sängen och snackar med typ tobbe, tim, norea och massa norrlänningar xd

hahahahaha fick skrattAnfall när den första började prata xD





MMmm

igår va jag i habo och vart hundvakt åt farfar och ingalills hundar,

o träffade adam ;) trevligt trevligt!

jag sov där till idag.. sen skjutsade ingalill hem mig o på vägen hem gick vi in i en liten affär o där köpte jag ett nitskärp , elr vad det nu heter xd...

mm sen  hem då!

och så kom mormor och farmor sen och åt.

novi sover häär inatt !

hmm undra när hon vaknar imon ? x)

japp! hejdå

<3hmm kanske ska börja med de häär igen?*- XoXo-*??

Av Ebbaa Ullsäter - 13 oktober 2010 17:45

hahah så jävla goo xd

Av Ebbaa Ullsäter - 13 oktober 2010 17:26

inte bloggat "vanligt" på ett tag , men har inte orkat..

men jaja!

haha måste säjja en cp grej som ja o jojjo gjorde ida xd de är inte kul!

men vi gick till bussen , sena som vanligt xd o jojjo ba den eh 31 ja ba men om de är där så springer vi INTE

jojjo ba nej!

o vi sa de nååGRA gånger! sen när vi gick runt hörnet mot june, så kom bussen vi kom den vägen där dom bygger om elr nåt där de är staket... ja ba gå sakta!!

men sen typ stog vi och väntade en stund till bussen hade åkt!xd

så vi missade bussen ;o

xd

sen skulle nästa komma 45 men den kom typ 55 elr nåt, så vi va *LITE* försenade xd

men ännu en seg dag på ica !!-.-

gissa vad vi fick göra idag ?

samma som alla andra jäävla dagar!! ojj de är inlägget blev långt hahahahxd

 hejdå:P

<3

Av Ebbaa Ullsäter - 11 oktober 2010 19:25

häär kommer den cpiga låten xd



'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards