ebbaaullsater

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 30 augusti 2011 10:13

 

GE MIG ;o

Av Ebbaa Ullsäter - 30 augusti 2011 10:02

slutade för en halvtimme sen :D sitter nu hemma och slipper regnet (y'


fast nu måste jag vänta i 6 timmar innan evve slutar... ;/

men det går ju snabbt ;)

hmm sen ska vi väl.. (om jag får pengar av mamma) gå och käka sallad på Kaffe Paus?! :D

MMMEEEN MUMS!

hihi hejdåå

   

Av Ebbaa Ullsäter - 29 augusti 2011 16:03

yää nu har jag kommit hem efter en "tuff" dag i skolan... nee de va inte jobbigt, vi fick "boka in" tider i datan, och såå..

Slapp ju dom jobbiga floristerna idag;) (haha nej dom är bra dom)

Imon ska vi på studiebesök på HÄR , för er som  inte vet så är det en "affär" för frisörer:

http://www.har.se/



Av Ebbaa Ullsäter - 28 augusti 2011 16:52

jaaag är skittrött.. :(

ligger i sängen och väntar på att hästhoppningen ska börja ;o


Eve sov här inatt iaf, igår gjorde vi inte så mycket.. typ kollade på tv eller nåt, kommer inte ihåg haha x'd


yää imon börjar jag 12 :j

linn kommer typ vid 10 :)

wihho hejdå

   

  TÖNT.  

Av Ebbaa Ullsäter - 26 augusti 2011 09:34

sitter ute med linn och ska snart gå in på a6.

för att äta!

vi har rast till 12 så vet inte riktigt vad vi ska göra :))


ooåå fredag idag :D


nu ska vi dra och äta hejdååå :)


Av Ebbaa Ullsäter - 25 augusti 2011 21:43

iddaag i skolan fixade vi håret på varandra,

sen övade vi på att "klippa" på dockorna,

sedan åkte jag hem, sen kom johanna ,

 och sen evve och så gick vi till jennie och jojjo fixade sina naglar och och så fikade vi efter det :)

 med pontus och andreas,

och sen gick vi runt och drygade ;)


nu ligger jag i sängen och ska snart sova :)

såå godnatt :)<3

Av Ebbaa Ullsäter - 24 augusti 2011 23:45

Borde nog sova nu!

borde ¨gått och lagt mig tidigare , men icke ;)

haha längtar till helgen nu!!

så ja får sova!

jaja gonatt :*  

Av Ebbaa Ullsäter - 24 augusti 2011 16:21

det var inte så segt som jag trodde att ha ma och sv i tre timmar ;)

sv va "roligast"  föör... aa ;) linn vet haha


Imon är de frisör sak lektion hela dan :D

hihihi kuul , fast bara om vi e i salongen :)



Skkkaaaa snart locka mitt hår.. orkar inte.. dock haha

jag vill sooooova!

humm:(

hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards