ebbaaullsater

Alla inlägg under maj 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 31 maj 2012 21:43


kom precis hem från stallet, ganska sent men var med evve innan och hon ville inte hänga med så var med henne först och sen åkte jag till stallet.

efter skolan så åkte jag och hanna ner till stan för jag skulle köpa en tröja och sen åkte vi och solade, riktigt skönt! dock var högtalaren i mitt solarie sprängd så de va ju inte så gött och lyssna på musik....

sen efter de så mötte jag upp evve oskar och marcus.. fast jag och evve dumpade av dom vid june och stack till mig istället ^^)

 

 

Av Ebbaa Ullsäter - 30 maj 2012 21:39

heej,

kom typ precis hem , har vart ute och gått en liten snabbis ^^)


åkte direkt till stallet efter skolan, red dressyr och hon kändes först ganska slö, och sen hade jag spö i handen (använde de inte, utan höll bara i de) och då blir hon en helt annan häst...

typ som en galen häst om man nu kan säga som så, asså fast det går ju fortfarande och kontrollera henne,

men hon får mycket mer energi..

aja och så har hon börjat och bocka/sparka backut/kicka när jag ska byta galopp,

vet faktist inte varför..

inte för att jag blir rädd för jag skrattar bara för tycker det är kul när det händer nåt ^^)

och gillar galna hästar :D

men ändå så är det lite märkligt att hon har börjat med det nu..

och hon byter ju galopp , bara att hon busar till det samtidigt :p


Kom på att jag är lite sjukt udda..  

i  måndags lipade jag och tyckte livet sög   

men idag har jag vart glad hela dan och skitit i allt skit o tänkt på de som faktist betyder allt för mig och som gör mig lycklig.


aaaja :D

nu skall jag strax ta och sova.

     

gårdagens:      

Av Ebbaa Ullsäter - 30 maj 2012 13:15

 

 
Av Ebbaa Ullsäter - 30 maj 2012 12:14

Ebba

Populäritet idag: Ökar trend upp
Placering på namntoppen 2011 , på 7.e plats!
Finns en man i sverige som heter Ebba, och 23559 kvinnor.
Förr var Ebba ett namn bland kungligheter alltså att bara dom adliga fick heta Ebba.
Namnsdag: 6 mars.
           

:/

Av Ebbaa Ullsäter - 30 maj 2012 12:07

beställde precis en annan klänning till skolavslutningen..

men hoppas fortfarande på att jag hinner få den som jag bestäldle först eftersom jag tycker den var snyggast!

buhuhu ;(

..

Av Ebbaa Ullsäter - 29 maj 2012 21:15

ååå asså fan vad det ska va struligt med denhär jävla klänningen :(

den tar slut hela tiden så kommer aldrig hinna få den till avslutningen :((

.

Av Ebbaa Ullsäter - 29 maj 2012 19:42

sitter i fönstet o käkar glass ^^)

mysigt faktist :D

 

haha snygg bild! ser lite smått fet ut ;D

Ovido - Quiz & Flashcards