ebbaaullsater

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 30 mars 2012 10:11

 

den vita har jag provat.. den va ganska god.. fast liten och de i mitten va mer fruset än "rinnigt"..?!

calippo shots -.-' överdriven grej och alla köper den bara för att! den är inte ens god!!   


jag ska dock prova alla nya! förutom dom 2 andra nya magnum med mörk choklad! äckligt ^^


tiptop är fortfarande min favorit :D

Av Ebbaa Ullsäter - 29 mars 2012 22:42

 

hanna klippte johanna på toan ^^  

 

instoppad tröja, ser ju lite mongo ut x)  

 
Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 21:39

Heej i skolan idag *********************************************** palla läsa om hur min dag var i skolan ?! ;)

hehe men efter skolan iaf så hämtade mormor mig och så åkte vi till charlies och kollade på dressyrsadel, provade typ 1000!!! skitjobbigt x)

har träningsverk i mina lår så haha

ah vi fick mycket hjälp iaf,

och sen så provade jag tretorn stövlarna,

tror att jag fick på mig ett par med långt skaft för kunde inte gå, och såg ut som om stöveln täckte halva mig? x) såg skitdumt ut haha.


sen åkte vi och hämtade Kingas tårta hemma och sen åkte vi till stallet.

hon gillade den :)))) hihi fast först så lämnade hon lite äpple jordgubbar och banan kvar, antar att hon blev mätt!!

men sen så åt hon upp de! :p hon som inte ens gillar bananer ^^


gullepluttan!!

     

jävla ögonbajs då! vrf tog jag inte bort de?! :(  

.. nu gjorde jag det.. -.-'    

backslick honey ;*  

jag ser ju ut som jag gör.. xD  

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 10:53

 

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 10:32

här hittar ni linnet

 

går båda trycka på "här" och på bilden för och komma till sidan

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 09:01

grattis lillsnuttan på 7 årsdagen!

                              

älskar dig plutt  

Ovido - Quiz & Flashcards