ebbaaullsater

Alla inlägg under april 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 30 april 2011 15:42

Fråga TYP vadsomhelst :) 

Av Ebbaa Ullsäter - 29 april 2011 21:15

hejsan,

ganska go dag idag ;)

gick ej så segt!


imorgon ska Jag, Moa,kanske Evelina,kanske Ellen, kanske Sandra & förhoppningsvis juhhanna  till stadsparken för o typ kolla på majbrasan.. dock så såg jag nu att det skulle vara vårsång oo massa sånt :s ?

men ska väl träffa några.. :))

hejjddåååe!   våran nya bil där ja ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 26 april 2011 15:46

men usch!!! så va skolan igång igen -.-'

seg fast ganska snabb dag.. imon ee ju den jobbigaste och segaste dagen...


nu ligger jag i sängen och är trött, men ska snart åka upp en sväng till stallet, se hur schimmie mår och sånt :)



har hittat massa gamla headers jag har haft genom tiderna :p tss

:

                   

Av Ebbaa Ullsäter - 25 april 2011 20:35
Tycker Ni det är snyggt med one piece?
 Vad är det ?
 Ja!
 Nej!
 ganska
 beror på..
 fyfan!! jävla bebis eller?
 ja skitsnyggt
Ja!, vann :)
Av Ebbaa Ullsäter - 25 april 2011 20:18

Hej-san..


Solat lite idag ;) fick lite färg iallafall!

Imon är det skola?!(undra hur många, (1111000026265474746 st) som skriver så idag?   )


Men orka!? jag har inte varit i skolan på tre veckor nu!

kommer ha jätte mycket och ta igen!....

Fast det var ju värt de :)


Igår, när jag och jennie var på statoil så såg jag Simon & Thomas  

(från de där inredningsprogrammet)(eller vad det nu är ) xp




varsågod, en gammal bild   :   

  

Av Ebbaa Ullsäter - 23 april 2011 19:21

vet att några följer min blogg!

men inte vilka, så ni kan ju kommentera och skriva vilka ni är ( om ni vill   )


idag har jag vart en SNABB svöng på stan, hjälpte min kusin och hitta lite nya kläder, för hon klagar på att alla hennes kläder är fula...

 Hejdå :)

Av Ebbaa Ullsäter - 19 april 2011 22:42

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

glad eftersom det var sjuuuukt varmt idag?!

gick i linne i stallet , gött ;D


(bloggar för lilla linas skull,)

 här är några Finfina bilder på schimmie från idag

  hon hade bajsat lite somfaan! under hela natten, skottkärran brukar vara nästan halvfull.               När jag kom till stallet så sköljde jag av schimmie och sen schamonerade in henne och sedan sköljde av henne igen. sen gick vi en låååång sväng ;)

så att hon skulle torka.

sen fick hon gå ut i hagen igen och såfixade jag mat och grejjs, och sedan red vi en sväng i ridhuset :))

vart fan i stallet i nästan 5 timmar :s

 sedan hem och fira nova som fyller 1 år idag :)

hon fick äta "tårta" själv:

         

ni ser ju själva hur det gick! ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 17 april 2011 18:54

Hejsan!! Vaknade för ca. 3 timmar sen :) (16:13 tyyyp)

Men gårkvällen spenderades hos Evve, med Evve, Moa och Juhanna.

Vi kollade först på , Beck- Levande begravd , och sen på... hmm nån annan skit ;)

Vi var öppe till typ 8.00 eller något sånt sedan sov vi en timme, sen skulle Juhanna till stallet, och då skjutsade Moa henne. Och jag och Evve åt frukost och sedan gick vi och la oss och sov igen, och så väckte hennes mamma oss vid 4 typ :)


Sen hämtade pappa mig och så åkte vi och köpte mat. Och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik :)


Nu har jag inget mer och berätta :)

Lite bilder från Florida?...

  ja! den är äkta! -.-'  svårt ch fatta!!!?            

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards