ebbaaullsater

Alla inlägg under januari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 31 januari 2011 22:14

jaa :)


hehe jag ska väl ta och gå och lägga mig snart.

Idag vart fan mitt hår Helt efterblivet! Min lugg såg fan ut som en jävla kärringlugg ;o

de där baak vart oxå helt jävla fittäckligt :O!!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh   


nu har jag fått ut den ilskan HAha!

dagens fail: aa den behöver vi inte snacka om -.-


Måste säga sj att jag är bra på.. hmm inget haha.

såå seriöst inlägg det hääär!

en bild ni inte sett på Ralf med sin  nya  ryggsäck haha :D 

(han är GLAD på bilden såå mobba Inte hans smile :p )

Av Ebbaa Ullsäter - 31 januari 2011 18:20

Jag ska börja ta C-vitaminer varje morgon tills paketet är slut, för att se om jag blir piggare...

  


och ni som går i samma skola som Jag, bara så ni vet ;) så visste jag att jag hade två svarta sträck i fejset :)


  

Av Ebbaa Ullsäter - 30 januari 2011 19:40

faan vad trött jag vart imorse!!! vaknade först 9 somnade om t halv 10 sen somnade jag om t halv ett men jag vart fortafande trött när jag gick upp då... :s


men sen åkte jag t stallet och sen åkte jag hem.. åt pizza.. blää just då.


sen duschade jag, och sen satte jag mig vid datan.


imorgon är det skola :D jipppiiii!!!!! det ärfan kul!! nooooooot -.-


hade lite tråkigt igår så jaa :

      

Av Ebbaa Ullsäter - 29 januari 2011 20:29

tre bilder på Nova :)


      

Av Ebbaa Ullsäter - 29 januari 2011 20:11

      


hittade bara det :(

Av Ebbaa Ullsäter - 29 januari 2011 10:05

hej!

jag är fan as trött-.- jennie väckte mig 20 över 9 :oOOO


men a.. nu väntar jag på jennie och nova, att dom ska komma och jag ska ha nova undertiden jennie tränar och sen ska vi dra t stan! köpa upp alla pengar vi fick av pappa :D de är väl rea?!

aa det var det visst :)


nu har nova kommit:P hon sitter i min säng oh försöker trycka på datan och så kollar hon på tv höhö!


lägger upp bild sen på det jag köpt( om jag nu köper nå)



Av Ebbaa Ullsäter - 28 januari 2011 22:23

jeh un aks gaj avirks anned txet kab o marf, p:


nomi aks gaj hco einnej t nats, gaj etsåm apök redälk ahah....


ted rä tgibboj tta avirks kab o marf dx


åås ådjeh (:


     

Av Ebbaa Ullsäter - 26 januari 2011 18:32

men hej,

jag skulle gjort ett videoinlägg men jag skrattar för mycket (tack vare eve) och sen tog batteriet slut såå nu orkar jag inte göra ett nytt :)


hmm...    alltså jag vill gööra mina  naglar nu!! dom har växt ut ganska mkt så  dom är helt fula :(

nästa gång ( 9 februari) ska jag göra turkos!!!

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards