ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 29 februari 2012 21:37

 

Nu startar jag en "tävling" :p

Gissa rätt på vad Kinga är för korsning :)

vinn en länkning :D


(+ det ska stå halS inte halv! xD)

Av Ebbaa Ullsäter - 29 februari 2012 18:56

Kom hem från stallet för en stund sen :)

borstade henne först typ i 20 min sen gick jag ut en sväng och övade på lydnad och lite trickträning :)

hade med mig spö, (egentligen är jag emot spö men hade de denna gången), men skulle inte tatt de för när hon får ryck så får jag ryck på henne och smäller t henne med de.(asså inte hårt)


sen åkte jag och mormor till Charlies och köpte kross:

 

och en hink

sen åkte vi hem till henne och lämnade krossen där och fyllde hinken med kross och åkte sen till stallet och lämnade hinken xD hängde ni med? ;)

aa så alltså ska Kinga få ca 1-2 dl kross om dan för att bli lite mer pigg, och för att hon är van vid att få de.


Av Ebbaa Ullsäter - 29 februari 2012 14:29


skolan började idag med matte i 3 timmar, sen så hade vi lunch, chai latte blev min lunch ;)

sen så nu har vi svenska har haft 2,5 timmar nu så har bara en halvtimme kvar!


sen så ska jag slänga mig in på toan och byta om och sen kommer mormor hit, till skolan, och skjutsar mig till stallet !! :D


idag har Kinga vildag, så ska inte rida :)

ska bara åka upp till stallet och borsta henne och försöka få bort så mycket fällpäls som möjligt ;)


tänker typ hela tiden på hur grymt duktig hon vart igår!, kanske blir en hopp ponny ändå?!^^ hoppas!!

elr vad tror ni? ;D


 

Av Ebbaa Ullsäter - 29 februari 2012 09:43


   

hahha puss på ögonen ^^

   
Av Ebbaa Ullsäter - 28 februari 2012 21:27


detta behöver jag!

eller de mesta är ju bara grejer jag Vill ha, HAHA jag kommer bli fattig!! 

Ovido - Quiz & Flashcards