ebbaaullsater

Alla inlägg under september 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 30 september 2011 08:33

  fyfan vad det suger och va i skolan idag!

    blablabla hejdå-------

Av Ebbaa Ullsäter - 29 september 2011 12:45

heeeeej :D

en vecka sen sist ;)

vi åkte från hotellet 3 imorse.. -.-'

och så kom vi hem typ vid halv 10?? eller halcv 11 haha jag vet inte.

massa bilder :D :

                                3 liters cola..             min nya tatuering :)                                                            trodde planet skulle krasha :s                          hur bra semester som helst!

 imon är det skola :/ jag längtar inte alls eftersom jag kommer vara mega trött ;o

Av Ebbaa Ullsäter - 21 september 2011 09:07

  seeen efter skolan ska jag va med evve en LIIIIIITEN stund , för hon tvingar mig och träffa henne innan jag åker.. -.-'

BÄSTAVÄN  

sen skall jag träffa david och sen ska jag dra t norea eftersom vi ska åka tidigt imon... fyfan vill Inte krasha..

  

  

  

  

  

  

      



Av Ebbaa Ullsäter - 20 september 2011 12:55

Precis kommit hem nu!!

slutade kvart över 12

jag och linn ligger i sängen med varsin dator och nördar ;)

byyyee<3

 

Av Ebbaa Ullsäter - 20 september 2011 12:50

Kommit till skolan nu!

har frisör teori,

idag ska jag...... jag kommer fan inte ihåg ;o

om jag skulle va med nån så får ni messa mig och säga det HAHA

hihi hejdåå

Av Ebbaa Ullsäter - 19 september 2011 19:34

heej :)

i skolan idag så klippte vi hela håret :)

och när jag plockade fram min dock så hade den kalhuve "/

 

dagens:(mobba inte mina strumper(: )

 

sen när jag kom hem från skolan så gick jag och min kusin ut och motionerade, som vanligt :)

  

påvägen hem såg vi en snygg snigel :D

  eee och sen så:

   

sen köpte pappa maxmat :D MUMS!!!! inte ätit det så skitlänge, så det vart välbehövligt!

hejdåå KÖSS & godnatt( :

Av Ebbaa Ullsäter - 18 september 2011 22:45

 godnatt jag är bäst!  
och david är näst bäst..

       

Av Ebbaa Ullsäter - 18 september 2011 16:43

heeej, nu är Calle och Farmor häär :D

ssåå söta tsm  :D


längtar fan ts skolan baa för att det ska bli torsdag nu :D

måndagen och tisdagen kommer gå snabbt ba för de är en lektion frisör båda dagarna.

onsdagen kommer gå segt.. "/ matte och svenska :'( humm..


jaojao.... hejdååå...


'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards