ebbaaullsater

Alla inlägg under mars 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 31 mars 2011 21:48

wehe.. red idag.. gick skit... så orkar inte berätta ;)

Men nu sitter jag i min "one piece" och våfflar håret.. -.-'


Imorgon är det hockey som gäller, med eve, ellen & moa :)

sedan sova hos eve :D


Och sen ska jag göra naglarna imorgon med :D:D ÄNTLIGEN!! faan stör mig på dom jag har nu eftersom glittret lossnar -.-'''''

Av Ebbaa Ullsäter - 31 mars 2011 16:02

Nu drar jag och min MONSTER( inte moster!) till stallet ;)

lägger kanske in lite bilder eller film på den andra bloggen sedan :)

hejdå

Av Ebbaa Ullsäter - 30 mars 2011 21:26

Jag och Juhanna började dagen med svenska.. nej vänta :s jag skojjar... Engelska vart det!

Sedan hade vi Författar"prov" så vi gjorde det lite snabbt inna vi gick ner till kafet (i skolan ) (som vi skulle ha) (idag) ;p


Satt och drygade oss i hmm 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ...,.,,    FYRA timmar ,.,., och sedan had4e vi idrott och då vart det dans (a'

fyfan va vi dansar bra alltså!!!! :p

Fast jag är bara med och kommer på danssteg eftersom jag är borta när det är uppvisning tss :)    ( "/ )


Men nu sitter jag iaf i sängen och dricker Monster och kollar på Grey's :))))))


Ha-Det-Bra :)

Här ärnnågra bilder från fotograferingen :)

             Norea    



Av Ebbaa Ullsäter - 27 mars 2011 21:49

Om dagens 2 ridpass står på:

www.jonkopingsryttare.bloggplatsen.se


Jaha.. ganska seg söndag annars...

Imorgon är det skola... ÖÖ NAEE    va annars.. -.-'

Men bara en veckas skola kvar nu..

Juste , ska inte lämna tillbaka min "one piece" för vi tvättade den, och Moa sade att henne var ännu större, och Jennie sa att Feffies( ) hängde ända ner till knäna xD

haha så jag tror inte att min är så stor ändå :)


Hejdå   

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2011 14:54

FAAAAANNN!!! den va för stor :'/

xD


fast faan igen! ja kommer inte få tillbaka den i mindre strl tils florida ;o :(

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2011 14:48

iiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii har vart och hämtat min One Piece nu :D :D :D :D :D

hoppas den inte är förliten bara :(

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2011 12:53

Heeej :)

vaknade typ nyss, och nu äter jag Godis (a'


Det som "står" i det inlägget under är nedräkning, de är typ bara dom som har nya java saken som kan se den , annars står det att man måste ha den nya java blablabla.. ;)  något sånt :)


 

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards