ebbaaullsater

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 30 oktober 2011 17:17

inte gjort ett skit idag?!

eller va på media markt innan för pappa skulle köpa dator, men han e ju så seg så han köpte ingen, och så kollade vi på tv. först sån med 3d sak.. och sen typ en 63 tum haha as stor!

 

             

Min Prinsessa  

Av Ebbaa Ullsäter - 29 oktober 2011 13:04

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

.......................................

blir ju bara dissad hela tiden.

sämsta dan på länge.


jaja

mamma väckte mig typ halv 10 och frågade om jag kunde klippa hennes hår..

såå då gjorde jag de, klippte av typ 6 cm kanske.


igår va jag evve ellen moa emma julia felicia och nåra andra på bio, Paranormal Activity 3.

ganska dålig. som dom andra typ.. att dom dör i slutet.

ändå satt jag och höll för ögonen när man visste att de skulle hända nåt, men blir ju bara rädd för stunden.!

  

Av Ebbaa Ullsäter - 28 oktober 2011 10:39

nu sitter jag hemma och väntar på jennie, vi ska dra upp t a6.

och ikväll taggas paranormal activity 3 :D :D :D tycker synd om ellen som ska sitta själv      

   

Av Ebbaa Ullsäter - 27 oktober 2011 18:49

haha sitter i sängen och ska snart duscha

har vart hemma med Nove idag.

Imon ska jag faktist till skolan :(

suger!!

hittade ett gammalt minneskort :D :
             

haha vadå? vi siktar på sidan, inte på mitten av bommarna ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 26 oktober 2011 22:06

heej idag bara vart hemma typ..

hämtade nova halv 4 från dagis.

jag och mamma är hemma hos Jennie & Rickard nu för dom är i Göteborg nu och kommer hem imon så vi ska sova här för vi har ju Nova.

Hon har feber, och ska va hemma med mig imon.


Ralph  

               

Av Ebbaa Ullsäter - 25 oktober 2011 19:55

ligger i sängen och kollar på tv och har mensvärk -.-'

va och köpte "maskeradkläder" innan till lördag.


åå nu börjar Top Model 16, såå hejdå och gonatt :*

saknar turkiet :'(

   

Av Ebbaa Ullsäter - 25 oktober 2011 13:00

   heej ii skolan idag dag gick vi runt rocksjön och sen städade vi -.-

skulle egentligen inte gått till skolan idag, men eftersom de va frilufsdag så hade dom säkert trott att jag var hemma för de....

meen ska va hemma imon!

nya naglar:


dagens FINFINA KLÄDER!!

haha jag orkade inte såå ..

 

och några andra bilder från idag :)

       

och i måndags när jag va sjuk :'/

 

Av Ebbaa Ullsäter - 23 oktober 2011 20:44

FÖRLÅT alla som såg mig på a6 idag "( jag såg helt död ut, hahahahaha inte kul o va där när man e sjuk ...

nu ligger jag iaf i sängen med min one piece och drygar face och kolar på tv :))

ihihihihihihihihihihihiih byeee

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards