ebbaaullsater

Alla inlägg under juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 31 juli 2011 15:33

Heej!Ligger & solar vid stugan, jävligt jävla varmt idag , så jävla gött :DFast störande när mamma springer runt med trimmen över hela gräsmattan så det skvätter gräs på mig..Jag lyckades dock ta sönder sladden ;-) ja ba , yes nu slipper ja den.. Men nä! Då hittar hon en annan sladd,..Men sen kommer Moa, Evve & Johanna och hämtar mig för vi ska typ till Johanna ikväll......... :)

Hej

Av Ebbaa Ullsäter - 30 juli 2011 18:27

vart med familjen hos farfar och Ingalill idag och ätit, det blev Flygande jacob, MUMMS :D

sen hem , och nu ligger jag i sängen och kollar på Film :)

hummm,,, nu vet jag inte vad jag ska s,k,riva ;)

hejdåå <3

Av Ebbaa Ullsäter - 29 juli 2011 14:55

heej , kommit hem från stan nu :)

fick med mig ett par tiger jeans & skor hem,

  jeans- Jc
  skor- min sko



har även hämtat mina glasögon idag ..



några andra bilder :

          skulle måla på genomskinligt på naglarna men de hade runnit ut och aa .. hehe

Av Ebbaa Ullsäter - 27 juli 2011 22:47

heej alla fina :)

idag var jag och min kusin vid västersjön och solade & badade :)

det var ju riktigt varmt när man hade vart i en stund!

vi fick nog båda lite färg, sen åkte vi hem till mig och segade framför tv.n, och vid typ halv 7 gick vi och grillade hos dom :)

nu har jag precis kommit hem därifrån, är ganska trött nu så kanske ska sova snart?!..

 imon morron kommer ju mamma & pappa hem från Turkiet.. ( )


Får väl hoppas att dom har köpt nåt till mig..


Men Godnatt   

Av Ebbaa Ullsäter - 26 juli 2011 18:36

Nu har jag och evve typ precis kommit hem efter ett par flitiga timmar med nova.. ;D

Ikväll ska vi typ bara chilla, imon ska evve åka hem och måla HAHA bra sommarjobb. HAHHAHAHAHHA förlåt evve :( ahHAHAHHAHAHAHHA så nu är jag klar , HHAHAHAHAHHAHHAHAH nä nu :)


Jag längtar efter Mina pengar! ;o

yeye (a'


Vill ni veta en grej?

de får ni veta imon ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 25 juli 2011 17:19

Imorse gick vi upp 9 för då kom Nova.

Sen när vi skulle äta frukost så fick jag migrän och sen spydde jag :o

Sen gick vi till friadalen och gungade och så gick vi till Kaffe paus och åt sallad , IGEN (a)

Nova sov, och så när jag väckte henne så blev hon grinig så la jag mig i soffan med henne på mig så somnade hon ,

    Men nu sitter vi ute på balkongen med varsin dator och sitter och bloggar båda två.

Sen ska vi  gå hem till Jennie och Rickard för dom är i göteborg och det är därför vi har nova.


Måste bara säga att det var jävla tur att jag hade evve här annars hade jag ju inte klarat av morronen med nova och migränskiten.


hejdå :D

Av Ebbaa Ullsäter - 24 juli 2011 16:35

före:     efter:

 

Av Ebbaa Ullsäter - 24 juli 2011 15:13

  eeeeee.... (a)

vi ska baka nu, och sen sa jag städa HIHI (a'

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards