ebbaaullsater

Alla inlägg under januari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 31 januari 2012 18:04

CHillililillill i skolan idag, sex o samlevnad i tre timmar(dock mest om kärlek) sen hade vi mentorspass i 10 min sen slutade vi och då drog jag hem och bytte om och drog t stallet direkt.


klockan va bara 12 när jag kom t stallet så behövde inte oroa mig om att det skulle bli mörkt

så red barbacka en lååång bit först bara skritt och trav 

sen på tbaka vägen så galloperade vi och FAAAN(!!) vilken balans jag har ;D

haha dock så bockade hon buseeen  


jäävla kissekatten bet mig så slet jag bort handen, faaaan på dig Rolf!!(jag döpte den   ) 
(inte Ralph, han är hund haha) (denna gången va den en KATT) 

 

oo bet mig där med "( jag som ba myste med den så attakerade den min hand ;o        

fattar inte hur jag ens vågar visa mig i dom här xD    

Av Ebbaa Ullsäter - 30 januari 2012 20:53

Tagga sexualkunskap imon ;)

och sen mentorspass i typ en kvart eller en halvtimme eller vad det nu va.. sen till stallet :D

Av Ebbaa Ullsäter - 30 januari 2012 18:47

Heej

kom precis hem från stallet :)

reed.. hmm på volten haha glömde (a)

inte för kul och rida där egentligen för de är ojämnt och hårt..

men jag glömde pannlampan och reflextäcket så ville inte gå ner t ridbanan.

     


Men aa hon gick fint som vanligt lilla pluttsnuttan 

Sen när jag väntade på pappa så fick vi lite tråkigt så,

           

fast sen ville hon inte va med mer "(   

Av Ebbaa Ullsäter - 30 januari 2012 11:09

nu har jag precis gjort mig iordning!

på en timme har jag fan hunnit med mycket!

  • Duschat
  • fönat/plattat/våfflat håret
  • sminkat mig
  • välja kläder
  • ändra valet av kläder

ganska bra för o va mig ;)

 nu ska jag hinna äta med!! måste! annars kommer jag nog svimma igen haha.

yees bye ;*

 

Av Ebbaa Ullsäter - 30 januari 2012 11:07

     

Av Ebbaa Ullsäter - 29 januari 2012 21:15

  • Killar som gillar mig
  • Killar som inte är dryga
  • Killar som inte är rädda för och visa sina känslor
  • Killar som inte är snaggade
  • Killar som vill göra allt för en
  • Killar som inte tar hela täcket när man ska sova (a)
  • Killar som alltid är sig själva
  • Killar som inte är rädda för och visa att dom gillar en framför ens kompisar
     

Av Ebbaa Ullsäter - 29 januari 2012 21:04

Heej

igår sov jag hos Norea, och idag var det tänkt att vi skulle gå tipspromenad faaast sen typ när hon hade gått upp så frågade hon mig om vi skulle gå ja ba, neeej jag orkar inte, så somnadejag om t halv 12?


sen stack jag hem och sen t stallet, red på volten i hagen och sen skrittade jag en bit och så skulle jag stanna men de ville inte hon och då fick JAG ryck på henne och blev värsta arg o dampig xD

hahaha PMSbarn är jag idag.


Men aa sen stack jag hem och myste med Nikita

 

Av Ebbaa Ullsäter - 29 januari 2012 15:00

Om jag skulle Få en miljon så skulle jag köpa en häst och sen köpa en lägenhet (a)

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards