ebbaaullsater

Alla inlägg under november 2010

Av Ebbaa Ullsäter - 30 november 2010 22:01

så jävla grym är hon!!

 

Av Ebbaa Ullsäter - 30 november 2010 19:11

börjar imon ovh fylla i dom här sakerna (y) går efter datumen :)

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.


♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Min kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.
♥ Dag 8 – Mina passioner.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mitt arbete.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Fula ovanor.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Min önskelista.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med

  

Av Ebbaa Ullsäter - 29 november 2010 17:35

    

sitter med min älskade ben&jerry glass :D


Av Ebbaa Ullsäter - 29 november 2010 16:31

På mitt golv ligger det bara smink :p

Av Ebbaa Ullsäter - 29 november 2010 15:37

sitter och äter pepparkakor :p

hah och kollar på tv :)

skolan vart sjukt trååkig idag!

som vanligt då!

imon är det ta-igen-dag på förmiddan sen på "eftermiddan" är det aktivitetsdag elr nåt... vi tog tennis och pingis :p

haha om jag kommer ihåg ska jag ta med kameran (y)

yeee puss!


Av Ebbaa Ullsäter - 28 november 2010 21:05

  

haha skulle göra videoinlägg innan! men på de första då hade jag såhär snackat och så när jag var klar så fattade jag inte hur man stoppade xd ¨så ja ba hur stoppar man? asså hur stoppar man?  aa så jag fick göra om.. men jag pratar för tyst såå det blev helt  efter! ajja

nu ligger jag i sängen och kollar på beck (y)


på onsdag ska jag och erika få gratis ridlektion på riddesberg, av anne. som jag tränar med schimmie för :p

och på onsdag är det ju 1 december då får jag öppna första luckan i chokladkalendern och första luckan på min makeupkalender :p yeiii haha

kanske blir videoinlägg med det , jag vet inte .. ha det bra!

Av Ebbaa Ullsäter - 26 november 2010 21:21

hejj!

längesen ;)

nu är det äntligen helg!

imon ska jag och moa till DH !! chilla lite ;)

träffa erica <3

jag kanske ska på hv imoon :p sen träffa moa då :)


  

Av Ebbaa Ullsäter - 20 november 2010 13:05

pappa kom precis hem med ett par shepheds till miig :D

dom mörkbruna ;)

fötterna ser ganska stora ut i dom x) skit samma!

sen idag ska jojjo eve och moa komma hit ! roligt!

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards