ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 27 februari 2011 19:57

                                                                           

MOA tänker: undra om det kan va en sån?! :D

     

Moa tänker: åå de va en dildo, en rosa till och med :D

Moa tänker: Neeeeejj det var hårspray :(( men jag måste hålla minen och se glad ut ! :D      

Av Ebbaa Ullsäter - 25 februari 2011 20:51

Var i göteborg idag :) ( ingen skolan alltså :D )


Hittade inte alls mycket :(

    la dom inte så noga  

Av Ebbaa Ullsäter - 24 februari 2011 23:09

en bild av dig och några vänner:

            jag                        moa                       eve             juhanna 
 

Av Ebbaa Ullsäter - 23 februari 2011 20:25

Meningen bakom din bloggs namn:

ÄÄ jag heter Ebba ullsäter och det går inte att ha å ä eller ö såå det blev ebbaullsater   


Imorgon ska jag provrida hästen igen :) (som jag ska rida tills hon säljs)

* Ett halvblod

* Svart

* 11 år

* Hoppar allt

hehe lite info där ja   !

Av Ebbaa Ullsäter - 22 februari 2011 21:54

Ganska bra idag...

So

Ma

Slöjd

Fysik

Sen slutade Jag vid ett eller nå :)

Imorgon är den SEGA dagen! slutar typ halv 4 ))):

JaJa hejdå :P <3

Av Ebbaa Ullsäter - 22 februari 2011 21:10

  

* Jag är rädd för sprutor spindlar och allt det där vanliga.

* Jag är kill beroende (killar)

* Jag är inte kort, jag är faktist 165!!

* Jag är ganska social faktist :j

* Jag är för det mesta inte rädd på hästryggen. (modig) :D

* Jag känner Många som heter Alexander! xD

* Jag är stark som orkar bära runt på Nova :D

* Jag tycker Justin Bieber sjunger bra ( bara för han har fått mörkare röst nu :p )

* Jag GILLAR geisha

* Jag är morgon arg/tjurig!!

* Jag fyller år på sommarlovet (y)

* Jag rapar ganska Ofta (a)  xD

* Jag kommer ha bedövningsplåster om jag piercar naveln!

* Jag gillar Inte att ha ordning i mitt rum! Stökigt Ska Det Vara!

* Jag vågar inte dra bort plåster snabbt :(


Haha fyfan vad dåliga xDD

Av Ebbaa Ullsäter - 21 februari 2011 20:44

Nu ska jag kolla på film och sedan sova :D

det blir :

  

Av Ebbaa Ullsäter - 21 februari 2011 19:10

Nu kommer lite bilder från idag när jag och eve var ute med nova och åkte pulka och gungade :)

                                                      

Ovido - Quiz & Flashcards