ebbaaullsater

Alla inlägg under november 2010

Av Ebbaa Ullsäter - 16 november 2010 21:50

bilder från hoppträningen idag :)  :

    älskar min mIn xD            

Av Ebbaa Ullsäter - 13 november 2010 22:12

här kommer filmen från anne träningen.. Lite sent kanske x)


yeeppp (y)

Av Ebbaa Ullsäter - 13 november 2010 20:16

idag va jennie nova jag och mamma på a6,

de vart as varmt, ja mådde illa av att gå där!

a men ja köpte lite grejer iaf!


haha smink advents kalendern va ett Måste ;)  

(snyggt att ja la bh.n i mitten xd )

Av Ebbaa Ullsäter - 12 november 2010 17:59

tjo!

skola idag då, tråkigt som vanligt,

har typ nyss kommit hem, jag moa och eve har vart och fikat på barnades*stavning..

jag och mamma ska strax dra till jennie o typ käka där oo så......


aa igår vart ja barnvakt åt nova för jennie och rickard skulle på bio

typ precis när dom hade gått fick ja byta världens b*j* blöja....  

sen när dom hade kommit hem så skulle jennie skjutsa hem mig, och så när vi skulle köra ut genom de här garaget som är under lägenheterna..såå..

ni tror väl inte det står en bil mitt framför garageutfarten!!??....

assså jävla blatttteee ;o de va ju ingen i bilen så jennie tutade som faan!

o vi ringde pappa,rickard, o smsade till 118800.... o till nåt annat som man får reda på vems bil de är..-.-

men sen visade det sig att rickard kände han så han ringde till snubben o sen efter att vi suttis där i en halvtimme!!! så kom han springandes..

jennie: du kan ju fan inte ställa dig där!

han: ne ja vet ja vet......

jennie: du får fan ställa dig framför de andra garaget..!!!

ah sen åkte vi -.-


långt inlägg som faaaannn!!!!!! x)


      

Av Ebbaa Ullsäter - 9 november 2010 20:58

hejj snyggingar!


ligger i sängen och väntar på att desperate housewives ska börja, nu börjar de x)


imon är det tjejdag i skolan , och det börjar 10 så ja hoppas att vi börjar vid 10 imon!!

det kommer vi säkert inte.

vill ni veta en sak? jag åker skateboard......... fast bara på studiedagar.

och när hade vi studiedag sist?!

Av Ebbaa Ullsäter - 8 november 2010 17:34

hejhej!

vart i skolan idag, tråkigt som vanligt!

det är ju skiit kallt nu!! ;o


men iallafall så eve hängde med hem efter skolan, och vi åkte till mormor och skulle snacka häst ;) men när vi kom.. så var hon inte hemma.. så vi satt där ute en timme typ , sviinkallt! min röv va ju fan iskall xd


hmm... vad händer denna veckan?.. får se.

Av Ebbaa Ullsäter - 7 november 2010 22:46

idag red  vi norsvenskar då! de vart tråkigt, typ skrittade i skogen i 1timme och 20 minuter och galopperade och travade i 10 minuter typ...

och sen åkte jag och mamma till morfar<33

bilder:

  minneslunden   morfarsgrav   min häst

mammas häst 

 

mammas häst hade mustache**stavning

helénas häst  

       

Av Ebbaa Ullsäter - 7 november 2010 10:05

Hej alla söta! :)

nu ska vi strax åka och rida nordsvenskar!

ska väl antagligen ta kort! satte precis min kamera på laddning.. bara de att vi ska åka om typ 3 minuter så den kommer inte bli färdigladdad, på lång väg...

yeye hejdå:)

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards