ebbaaullsater

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Ebbaa Ullsäter - 21 september 2010 19:55

Hej

idag typ vart det skolan-.-

asså typ jag hade med mig lapp om att jag Inte skulle vara med på gympan, och han sen bara jo du måste va med.

ja ba , nej

han bara jo

ja ba nej jag tänker inte gå!

han bara jo du ska gå

ja ba men ja har ju lapp med mig att jag inte ska va med då kan ja ju inte va med?:O

helt jävla dum i huvet är han

o a sen gick ja o Amanda, o typ när vi gått typ 100 meter ringde vi lisa så fick hon ta kartorna och den andra lappen.. ah och när hon tatt de gick vi hem ;)

asså o sen när jag satt på bussen påväg till stallet så ringer de:

ja ba hallå

han ba ah hallå de är patrik , vart är ni?

ja ba hemma?!

han ba jaha men ni har ju inte varit här och "prickat" av er? nu har vi stått här och väntat.

ja ba ok

han ba ...

ja ba hejdå

han ba aaa hejdå

ja ba -.-


asså den här här så jävla gooo :D

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards