ebbaaullsater

Alla inlägg under maj 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 28 maj 2011 12:37

hejj,

sitter och kollar på Avatar nu för första gången hihi ;)

jÄÄÄvligt söta måste jag säga :)


lite senare sen ska jag väl dra bort till jennie och bajsungen nova ;)

jaoop kanske kommer uppdatering därifrån sen :)

hejdå<3

Av Ebbaa Ullsäter - 28 maj 2011 09:29

HAHAHhaha  fyfan vilket sämst stavfel xDDD
"nu sitter vi och ollar på big brother"


HAHAHHAAHHAhahahha!!!

Av Ebbaa Ullsäter - 27 maj 2011 22:45

hejjj!

idag har jag hunnit med skolan, gått på charlies rean, ätit en korvbit på ica maxi, gått på stan, gått på tivolit, köpt jeans, köpt klackskor :D, gått en timme typ med evve och ralf :)


nu sitter vi och ollar på big brother, och dricker monster ch äter choklad doppade jordgubbar MUMS!!


Och innan var vi ute och träffade martin + nån mer bonne.... hahha.. de vart tråkigt!!

hejdå :D<3

 

Av Ebbaa Ullsäter - 26 maj 2011 22:32

Hej..

skolan vart ganska seg idag....

Men hade matteomprov och fick g på det  :D hade jag fått ig så hade jag fått ig i matte slutbetyg...

MEN DET FICK JAG INTE! :D

och sedan drog jag och mamma och kollade på sommarstuga..

och sen åkte jag till stallet..

började nästan lipa :( nu e de bara 2 gånger kvar.. kommer lipa as mycket...... :'/


Hejdå :)

  så kan det gåå ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 23 maj 2011 20:00

Sååådär , nu har jag kommit hem från stallet :)

Emm hängde med mig upp för & visa vart jag kunde rida :)

hon tog massa kort, HAHAH typ 1000 haha

men här är några som hon tog :)

                och dom här tog jag :)
       

Av Ebbaa Ullsäter - 23 maj 2011 13:20

yäääp hej :D

kom hem för typ en halvtimme sen.. ?!

aa sitter i sängen och äter polkagris.. :s heter det så.. HAHHAAHAHAHHA

ska väl gå ner till press och köpa chips snart ... :D

BARA FÖR O& RETAS :DDD

 ska upp till stallet sen, till Exbiiiiiiiii :)<3

kanske ska lägga upp bilder på henne sen ,

eftersom Ingen av mina kompisar har sett henne haha.

eller dom har bara sett en bild på hennes äckliga sår :(
 

Av Ebbaa Ullsäter - 22 maj 2011 17:52

var ute och red en timme i skogen och "ängen" idag :D

skit gött!

             

Av Ebbaa Ullsäter - 22 maj 2011 11:20

okej.. nu när jag har fixat ny header så är det väl lika bra och börja blogga som vnligt igen :)


jag skulle egentligen följt med bratteborgs ridklubb till Norrköping idag , med sen kände jag inte för det :)


Ska upp en sväng till stallet sen , leta ännu en gång efter mitt minneskort. för er som inte vet så tappade  jag mobilen vid höet , såklart precis där det ite var hö, så den slog i trägolvet och då flög batteriet och minneskortet ut. jag hittade först inte batteriet, och sen när jag hade gått ner från loftet så såg jag att minneskortet inte satt i mobilen..

Det är inte så lätt och leta bland massa hö, när minneskortet är huuuuuuuur litet som helst... :(

och nu måste jag ha min gamla mobil... snyfft :'/


om jag tar några fina bilder i stallet så kommer dom upp ikväll :D

hejdå<3

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards