ebbaaullsater

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 10 oktober 2011 10:36

  ledig idag och ska bara t doktorn nu så skitsamma :p

 ska ta blodprov :( fyfan .. :/

Av Ebbaa Ullsäter - 9 oktober 2011 18:53

Hej!

Idag vaknade ebba vid halv 1 ! ;o AJJJA
själv vaknanade jag jättetidigt -.- 8!!!

Ajajajajaja hah nu blev texten tunn! sooooowhaaaat ?

JAjja sen gick  jag och ebba ut och giick nu sitter vi här och ebba tutar med munnen.

Vill du veta vem jag är ? ;o

besök min blogg ! ;)

Soolong sucker....


Av Ebbaa Ullsäter - 7 oktober 2011 21:28

Heej nu har precis evve åkt hem :(

jag slutade ett idag, istället för 3 :D

fast dan gick ändå skitsakta för idrotten vart sjukt seg idag..

när jag gick av bussen från skolan så följde jag med Paulina och Stephanie t nån hobbyaffär,

sen gick jag hem och innan jag gick in köpte jag chips :$ men när jag var i trapphuset påväg in så ringde evve och så skulle jag gå och möta henne för dom hade idrott haha, så jag gick bara in och slängde in chipsen i sängen och glömde säga hej till mamma och gick på direkten haha


och så mötte jag evve och sen stack vi hem, tyyyyp aa så

 

Av Ebbaa Ullsäter - 6 oktober 2011 15:15

kom precis hem från skolan :)

idag rullade vi först parmanent skit så jävla tråkigt!!!

sen drog vi ut slingor ur hätta :D de va kul ;)

        haha och igår när vi va inne på H&M ville Hanna och Johanna va coola... -.- ;P

  SÖTISAR :D

Av Ebbaa Ullsäter - 5 oktober 2011 11:33

  hahahah evve gjorde så jag började lipa igår :'/

       jag skrattade för mycket :/

Av Ebbaa Ullsäter - 4 oktober 2011 12:59

kom precis hem, slutade 11 och efter det lunchade jag med jennie och så gick vi på stan en stund :)

hittade ett par byxer och en "skjorta"?

     de haha :)

fast byxerna ser konstiga ut.. men sånna typ :)


Av Ebbaa Ullsäter - 3 oktober 2011 17:13

kollade nyss på den här filmen:

  den va jättebra!!

handlar om sara(hon i mitten) som blir "låtsasvåldtagen" av sina klasskompisar(dom killarna till vänster + några mer) efter skolan, och dom andra i klassen står bara och kollar på , och en annan tjej(hon till höger) filmar och skickar vidare filmen.  och aa.. sorgligt slut.. kolla på den!

      

5/5 rulltårter :D

Av Ebbaa Ullsäter - 3 oktober 2011 10:29

  linn kom hit nyss, haha lycklig tjej dedär ;)

hade ju sovmorgon idag, men gick upp typ halv 9 och kollade på film , för jag kunde inte somna om..

nån finsk film.. faktist bra :)

jaa men nu ska jag fixa mig de sista och sen ska vi dra vidare t skolan :)

hejdå KÖSS

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards