ebbaaullsater

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 18 augusti 2011 17:32

 

dag 1:

Jag är 16 år och bor i jönköping på världens Bästa område! (torpa)

Jag går frisör på John Bauer ( började idag (a) )

Mim mamma heter Mamma & min pappa heter Pappa :)

Jag har världens bästa storasyster!

Min storebror är lite knäpp..

Min systerdotter är ett levande bevis på att det finns Monster.

Så haha :D

Av Ebbaa Ullsäter - 18 augusti 2011 14:48

nuuu har jag kommit hem från skolan.

Det va ganska.. segt i början.. vi satt i matsalen en timme typ..

sen gick vi till klassrummet,

vi får inga sånnahär roliga namn på klasserna :(

våran klass heter (TRUMVIRVEL)!!!!       Frisör 1,

ååå vilket fint namn..............................................
..........................................

hahhaha jajajjajjjaajajajaja hejdå

    

jäää gammal bild (y)

Ovido - Quiz & Flashcards