ebbaaullsater

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 13 september 2011 20:53

kom precis hem från mormor, var där och åt men haha var skitmätt när vi kom!
dehär har jag ätit idag ;o :

lite risifrutti

potatismos och köttbullar

kyckling med jordnötssås och massa annat ( på chili thai)

pizza

potatisgratäng, köttbullar, broccoli, ägg

hahahaha har ätit mycket och många gånger idag :(

som jag sade innan till pappa så ska jag fasta i en vecka nu ;)

hejdå,

 

Av Ebbaa Ullsäter - 13 september 2011 15:10

   Dagens humör: vanligt hehe

Dagens mående: Bra, trött
Dagens borde: ta tag i mina problem?!

Dagens frisyr: plattat, våfflat under eller asså så de blir volym, och lite tuperat för mer volym
Dagens smink: foundation, puder mascara
Dagens klädsel: tights, tröja, luvtröva
Dagens planer: Va med evve, hämta mitt bankkort hos min kusin
Dagens materiella vill ha: ?
Dagens fundering: Vad materiella är? haha
Dagens beroende: super bass-nicki minaj
Dagens tråkigaste: att det regnar
Dagens längtan: *****
Dagens superlängtan: TURKIET

Dagens tidning: haha vem läser tidningen?..

saknar mitt rödlilahår lite..?!


Av Ebbaa Ullsäter - 13 september 2011 07:58

Kom precis till skolan, vi ska nu ha typ frisörteori, 3 timmar.

sen har vi mentorspass och så slutar vi vid halv 1 :D

woohoo ;p

efter skolan skall jag..? hmm vet inte haha


dagens outfit..:

   

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards