ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 27 maj 2012 21:47



red ju ut med moa och alica igår,  i börja så vägrade hon ens att nudda vattnet men sen efter en stund när dom andra hade vart i en stund så vågade hon gå i ! skitgött! och efter vi hade ridit så duschade jag och moa höstarna :) 

sen hade jag 5 min på mig att springa till bussen men jag missade den, så Norea och Peter hämtade mig och sen skulle jag och norea ner på stan men när vi kom ner så var allt stängt för jag hade tatt så lång tid på mig att gör mig iordning ^^)


idag var jag jennie nova och nikita en snabbis i stallet och jag borstade bara Kinga och sen stack vi hem och sen gick vi och åt på På Strand, nere vid vätterstranden med Mamma, Pappa, Farmor, Rikard, Nova, Nikita & Jennie :)


MMMMH! så snyggt! ;)


imorn måste jag dra tidigare från skolan för Kinga ska skos vid 3 och då slutar jag egentligen ^^ så Gött!   

       

 
 
johanna

johanna

29 maj 2012 15:18

Fin blogg!!!! Göra ett bloglovin byte?
Besök gärna min blogg!!!! :)

http://johannanordstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards