ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 31 maj 2012 21:43


kom precis hem från stallet, ganska sent men var med evve innan och hon ville inte hänga med så var med henne först och sen åkte jag till stallet.

efter skolan så åkte jag och hanna ner till stan för jag skulle köpa en tröja och sen åkte vi och solade, riktigt skönt! dock var högtalaren i mitt solarie sprängd så de va ju inte så gött och lyssna på musik....

sen efter de så mötte jag upp evve oskar och marcus.. fast jag och evve dumpade av dom vid june och stack till mig istället ^^)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards