ebbaaullsater

Alla inlägg under maj 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 19 maj 2012 19:39

heeeeeeej

red barabacka idag, gick vääl väldigt ganska bra ^^

hon var tittigt som vanligt när vi är på banan...

men lägger ut en film sen!

nu kommer massa bilder :))

   

haha BITCH!            

oredigerad ;o    :

     

redigerad:

 

man ser ju att den är redigerad för det blir så skarpa kanter och en onaturlig färg (a'

.

Av Ebbaa Ullsäter - 19 maj 2012 11:21


vaknade med ont i halsen idag... buhuhu synd om mig  

hhaha

  ska försöka komma på en ny omröstning, de är faktist skitsvårt för jag har sååå dålig fantasi  


sen efter det ska jag göra mig iordning och dra mig mot stallet!!

tror att det blir ett barbacka pass på banan, om det inte regnar ^^)




MOHAHAHHAA kul och redigera bilder på fula och vrickade sätt   

     

-

Av Ebbaa Ullsäter - 18 maj 2012 23:48

 

Av Ebbaa Ullsäter - 18 maj 2012 23:06


låtar som typ får än att tänka massa grejer..

Av Ebbaa Ullsäter - 18 maj 2012 13:32


Nu har dom 10% så passa på ^^

         

http://www.drezz.se/

Av Ebbaa Ullsäter - 18 maj 2012 13:18

CuteAmanda:

Vad heter din ridskola ?

svar: rider inte på nån ridskola?

men har "min häst ståendes där!?


Meja:

Vad heter låten? :)

svar: you da one, men det är en cover ;)

http://www.youtube.com/watch?v=y0RB0f8tay4



Kajsa:

Duktig ponny!

svar: ellerhur! :)

Av Ebbaa Ullsäter - 18 maj 2012 13:03

Hej!

Sitter nyduschad i min säng och lyssnar på musik och väntar på evve :)

Kinga ska ju vila idag så åker inte upp till stallet, kommer sakna henne asmycke även fast deet bara är en dag xd

hah tönt!

Igår så hoppade jag ju! :)

Det gick jättebra, Linda hjälpte mig så att hon inte skulle springa mot hindrena och så :)

sen efter stallet så gick jag och Norea :) eller aah blev inte så mycker gående för vi gick till pizzerian, det va inte kul o va ute och gå i regnet ^^)

 igår:      

 

smart -.-'

sover du? :)

   

HAHAHHA ASSÅ VA MONGO DU ÄR!!!  

     

Av Ebbaa Ullsäter - 17 maj 2012 13:26

Heej!sitter och käkar frukost i kingas box^^ Hon fick lite hö annars står hon bara o tigger av mig :pIdag ska vi hoppa lite! Får se om vi kmr upp till en meter, beror på hur mycket hon orkar idag :))Imorgon ska hon iallafall få en välförtjänt vila!!Kanske på lördag med, vi får väl se :)

Ovido - Quiz & Flashcards