ebbaaullsater

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 14 februari 2012 23:52

Sova med linserna inatt... Får väl se om jag vaknar upp blind?:p Inte så troligt men tänk om jag gör det.. :( då kommer jag få panik juuu!!! Aaja nu ska jag ta och sova, imon kommer städfirman vid 8 och jag orkar inte gå upp Så tidigt! Så jag satte en lapp på min dörr de står, städa inte här, tack :) Fast på thailändska! Fick skriva ut en text som jag översatte på google ^^ får se om dom förstår ;) Godnatt❤

(mina rubriker hänger inte alltid ihop med texten i inläggen, inte denna rubriker iaf)
Av Ebbaa Ullsäter - 14 februari 2012 18:35

HeejLa mig precis i soffan med chips och cola och kollar på Stygga flickor söker kärlek, eller va de nu heter ;pInnan idag så drog jag och min kusin t stan för vi skulle köpa nåt t farmor men vi fikade bara och sen drog vi t blomsteraffären och köpte en blomma :)Sen drog vi t henne och käkade och chillade lite sen drog vi hem och så kollade jag på film , trust, den va faktist bra!Såååå drygt och blogga från mobilen :pHejdå;)

Av Ebbaa Ullsäter - 14 februari 2012 10:00

  

  • Jag är envis
  • Jag är Kräsen!
  • Jag sjunger som en gud
  • Jag är 163 lång.
  • Jag är bitch mot sånna jag inte känner (a)
  • Jag gillar inte lök & tomater. BLÄÄ
  • Jag är beroende av läppsyl (lypsyl)
  • Jag hatar och äta frukost.
  • Jag har dåligt minne.. (a)
  • Jag blir lätt tjurig!!
Ovido - Quiz & Flashcards