ebbaaullsater

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 25 februari 2012 22:36

Dag 1: Din profilbild på facebook.

Dag 2: En bild på personen/personerna som vet mest om dig.
Dag 3: En bild som visar vad du gör på din fritid.
Dag 4: En bild på dagens outfit.
Dag 5: En låt som du tycker är bra.
Dag 6: Fem bekännelser.
Dag 7: Bild på en tid du saknar.
Dag 8: En viktig person i ditt liv.
Dag 9: En bild från din förra sommar.
Dag 10: Bakrund på mobilen.
Dag 11: En puss- eller krambild på dig med nån annan.
Dag 12: Ditt favorit citat.
Dag 13: En bild på dig och någon i din familj.
Dag 14: En bild som får dig att le
 
Av Ebbaa Ullsäter - 25 februari 2012 20:57

.....Men när jag och Hanna kom till stallet så hade Kinga inget täcke på sig så jag blev tjurig för att ingen hade tatt på henne de.


Men aa jag och hanna kom till stallet typ vid halv 2?!

så fixade jag henne , eller hanna fixade de mesta, får ju passa på och slappa när jag har andra som kan sköta de åt mig ;) (a)

sen så när vi kom upp t ridhuset så vart det inga där, sen kom det två hästar och 4 människor och sen en till häst o ryttare

dom två hästarna hade typ damp och aa ryttarna kunde inte hålla sig på sin "del"...




 

Ovido - Quiz & Flashcards