ebbaaullsater

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juni 2012 21:38

Vad har du för mobil: iPhone 4
Senaste personen som ringde:

   
Senaste personen du ringde: papi
Vad står det på ditt 5:e sms: hahah jag veeet!!! asså vi fick en lista på våran klass bara så har ingen aning
Bakrundsbild:    
Vilket språk är din mobil på: svenska
Din ringsignal: piano-riff
Hur många bilder: 1703
Vem är din 2:a kontakt: Min lärare, haha
Vem är din 9:e kontakt: Rasmus 
Vem är din 40:e kontakt: Martin

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juni 2012 21:07

heeej

kom precis hem från stallet :))

Mamma red sitt dressyrprogram som hennes grupp skulle "framföra" idag ^^

gick faktist riktigt bra tycker jag!

första gången för kingis på "dressyrtävling" om man nu kan kalla det de ;)

hade tänkt och lägga upp filmen nu, men kom på att jag precis gick in med kameran till mitt rum så jag orkar inte hämta den igen (a'


idag i skolan såååå hade vi egen hårvård :)

jag och hanna gjorde på varann och hon slingade mitt hår!

(vaafan nu när jag ändå ska hämta sladden t mobilen så kan ja ju hämta kameran med .. )


 



juste kan ju passa på och berätta att vi ska lämna in datorn imon i skolan, så jag måste lägga över alla mina bilder och på massa USB , höll på och lägga in på nåra jag hade fått av mamma men det fick inte plats alls mycket på dom så ringde till pappa och så köpte hsn ett 32G ^^)


före:

 

efter:

 

oh shit, trodde inte att det blev sån skillnad ^^)


under tiden: ;)

       


nu ska jag ta och sova så att jag orkar upp imorgon...

försov mig imorse.. inte för att det gjorde nåt, dock hatar jag o stressa på morronen!

Tidigare månad - Senare månad

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards