ebbaaullsater

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 2 juni 2012 23:08

  • Jag tycker att fötter är en av dom äckligaste och fulaste sakerna som finns.
  • Jag blir deprimerad av att åka in i norrahammar.
  • Jag har en blodsjukdom.
  • Jag är beroende av läppsyl.
  • Jag vill inte gifta mig.
  • Jag tycker att det suger o åka buss utan musik i öronen.
  • Jag är osäker på om jag vill gå kvar på samma utbildning eller om jag vill byta och gå om ett år.
  • Jag älskar o sova.

Av Ebbaa Ullsäter - 2 juni 2012 16:31

heej

nu sitter jag hemma hos evve och har precis målat naglarna, vi ska snart dra in mot stan och till rixfm..

fast först ska vi hem till mig så jag kan fixa mig och byta kläder och så :))

idag har vi vart i värnamo hos saga, så tog massa kort på saga och evve :)

 

sen hade vi lagt in våra saker i privatsadelkammaren och sen hade någon låst den när vi kom tillbaka och då fick jag en ide att jag skulle klättra upp och dra mig igenom hålet uppe vid taket och hoppa ner på andra sidan till sadelkammarn.. men dom hyllorna som satt på den väggen på andra sidan kändes som att dom skulle ramla ner om jag la hela min vikt på dom så jag vågade inte ^^)

 

   


hehe nu ska jag gå ner och hälsa på evves farmor och farfar hejdå :))

Tidigare månad - Senare månad

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards