ebbaaullsater

Alla inlägg under september 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 3 september 2011 12:14



You’ve got that smile,
That only heaven can make.
I pray to God everyday,
That you keep that smile.


Yeah, you are my dream,
There’s not a thing I won’t do.
I’ll give my life up for you,
Cos you are my dream.


And baby, everything that I have is yours,
You will never go cold or hungry.
I’ll be there when you’re insecure,
Let you know that you’re always lovely.
Girl, cos you are the only thing that I got right now


One day when the sky is falling,
I’ll be standing right next to you,
Right next to you.
Nothing will ever come between us,
I’ll be standing right next to you,
Right next to you.


You had my child,
You make my life complete.
Just to have your eyes on little me,
That’d be mine forever.


 

And baby, everything that I have is yours
You will never go cold or hungry
I’ll be there when you’re insecure
Let you know that you’re always lovely

Girl, cos you are the only thing that I got right now


One day when the sky is falling,
I’ll be standing right next to you,
Right next to you.
Nothing will ever come between us,
I’ll be standing right next to you,
Right next to you.

We’re made for one another
Me and you
And I have no fear
I know we’ll make it through

One day when the sky is falling
I’ll be standing right next to you
Ohh ohh ohh ohhhhh


One day when the sky is falling,
I’ll be standing right next to you,
Right next to you.
Nothing will ever come between us,
I’ll be standing right next to you,
Right next to you.

Oh nah nah
Oh yeah

Stand by my side
When the sky falls
Oh baby
I’ll be there

You’ve got that smile,
That only heaven can make.
I pray to God everyday,
To keep you forever.

:

Av Ebbaa Ullsäter - 3 september 2011 11:01

heej ,

igår i skolan hade vi först idrott ( 3 timmar)

först teori, och sen typ frisbi(haha stavning)

de va blött och nyklippt gräs så fick gräsfläckar på mina skor och så blev dom genomblöta ;(

sen på lunchen köpte jag och linn och hanna milkshake eller jagoch linn hehe :)) MUMS!

och så hade vi engelska sen (3 timmar)

deet går ju mycket snabbare när man har dator eftersom man är inne på face;))

hehe, och när vi hade slutat så gick jag och linn och stephanie och så köpte jag en milkshake till (a) Beroende..

och såå hem och va med eve till typ halv 11 :)

BÄSTAVÄN:D

heeejdå

    haha vad fan gör jag x'd    

Av Ebbaa Ullsäter - 1 september 2011 18:56

vart rolig?! HAHA jaa


vi var först på Marias Glamour studio

http://www.mariasglamourstudio.se/index.html


Fast det var VÄÄLDIGT segt!

Först srog vi där och hon berättade om hur hon hade startat företaget, och massa sånt!

sen skulle vi gå runt och kolla lite, men haha gå runt.. haha man såg ju allt utan och gå runt, alla satte sig i soffan och på stolarna och chillade, men aen kom tjur Inger och ba igvleogvlsdrlgvi ndklnhvkldfigvjbfdkbnlfd:@
och vi ba ..................................................
.... ok!!!!!!!!!!


sen tillbaka till skolan! åt på Mc Donalds :( usch!

haha fan jag hatar Mc Donalds hamburgare!

Men deras Milkshake äger!! (fall ni ville veta :* )

Sen klippte vi våra dockor på lektionen :))


typ min dag, jag hoppade över lite men skitsamma :)


Imorgon är det fredag IGEN! ;o har gått Sjukt jävla snabbt, dock går helgen snabbare ( haha KONSTIGT)

nää men nui ska jag inte skriva mer :)

gulligt om ni läst hela haha hedjå   

Av Ebbaa Ullsäter - 1 september 2011 18:01

trodde först inte dom va seriösa, men sen när jag hörde att nån hade fått ett presentkort sssååå :

http://www.gratismakeup.se/?r=256805

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards