ebbaaullsater

Alla inlägg under september 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 12 september 2011 18:53

Heej

var ute och gick med min kusin för en stund sen :)

våran vanliga runda haha


Idag i skolan så tvättade vi först håret på dockerna och sen klippte vi, haha jag är nog sämst i hela klassen på att klippa xD

till slut fick läraren klippa det rakt haha!

 

jao

Av Ebbaa Ullsäter - 11 september 2011 21:17

Kom hem för en stund sen, var ute med evve, martin och nicke.

nu sitter jag i sängen med en macka haha :)

kollar på Partaj på 5.an segt?


Men iaf så börjar jag ju 12 imon!

Linn kommer typ vid kvart över 10 ca.

jupp jupp

nu kommer jag inte nå mer och skriva såh hejdå

och godnatt , (jag ska dock inte sova än på länge) ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 11 september 2011 13:53

beställde nyss två bikiniöverdelar till Turkiet :)

     hittade dom här snygga skorna med ;o

  fast köpte dom ej, men skitsnygga!!!

Av Ebbaa Ullsäter - 11 september 2011 01:08

ligger i sängen , ska snart sova!!

Har haft nova hela dan.. (yeeey KUL.. nope)

Imon ska jag.. vafan skulle jag göra imon? haha Bra minne ebba bra!!

haha skitsamma sova skall jag göra iaf :D

hehe gonatt ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 9 september 2011 20:31

NOREA BLOGGAR!


HEEEJ !

A bloggar häär då! :D
Idag har jag och Ebba chillat lite och så :)

Nu sitter vi vid datorerna ;D

Ciao


// norea

kolla min blogg med ! >:D hahah

http://www.noreaz.bloggplatsen.se

Av Ebbaa Ullsäter - 9 september 2011 18:59

jag och norea sitter i sängen med varsin dator och Dunkar musik :D

inte fest nopenope, mattias orkade inte städa efter haha :p

nuu kommer jag inte på nåt mer och skriva hejdåå

    

Av Ebbaa Ullsäter - 9 september 2011 12:40

det är hennes framtida man :)

så trevligt att hon delar med sig av det!!

Nu har vi engelska och vi sitter och kollar på tråkiga vänner!!

slutar 3 och sen ska jag gå på a6 med min kusin , vi kanske går med Stephanie, Therese och Paulina :)

jag ska shoppa loss! ;p

fest ikväll kanske med linnis och steffs  


dom har spärrat facebook i skolan såå nu blir lektionerna tråkiga igen..   


dagens outfit jao:

      

Av Ebbaa Ullsäter - 9 september 2011 08:11

ChaCha bloggeeeen ;*

Kungeen häär dåe!

Tänkte berätta lite om mina framtidsplaner nurååå:

Jag vill ha en man, en man med mycke o ta i. Han ska ha en stor öl kagge, nätlinne o hår på bröstet! Lr nej.. hår på hela kroppen blir nog bäst! Tänk dej en sån kar <3
Vi ska ha sjutton ungar o en katt..

KÖSSSSSSSSSSS <<3 ;****

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards