ebbaaullsater

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 6 februari 2011 22:20

Kollar på wallander nu :D brabra, fast beck är bättre :)

Jag har fan nystit 5 gånger idaag!

Sjuk? nej :(


var i stallet idag då, schimmie fällde skit mycket!

fick ihop en stor hög hehe.

sen skulle jag rida elr jag hann rida i typ 10 minuter sen ringde mamma o ba: vi kommer om 10 minuter!

Då hade jag inte mockat så dom fick vänta på mig typ 10 minter.

och så hem och baka Negerbollar :D


åååå jag vill ha en katt!! ;o :D

hejdå (a'

Av Ebbaa Ullsäter - 6 februari 2011 16:50

Vet ejj hur jag kommer till stallet :s


Mormor svarar inte, mamma o pappa är Inte hemma, jag kan ju åka buss.. men jag vågar Inte gå genom skogen själv för det kommer vara mörkt ute innan jag hoppar av bussen. -.-


Kom på att jag kan ju ha dagens fail , varje dag! 

Haha för de händer alltid mig något!!


  

Av Ebbaa Ullsäter - 6 februari 2011 13:02

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Jag är typ sjuk tror jag..

hade inte feber iaf, ska dra upp till stallet sen i eftermiddag/kväll, typ vid 6.


Kollar på Spy Kids nu, den väcker gamla minnen :')

:D det är wallander ikväll ! Det ska jag se!


Ska slänga mig i duschen snart, och sen fixa mitt hår antagligen våffla deT!


Nu kommer jag inte på nå mer och skriva :) byye <3


(HAHA VEM HAR VART INNE PÅ MIN BLOGG??? :O assa nån har vart inloggad!!!)


    

"(

Av Ebbaa Ullsäter - 6 februari 2011 13:00

......Jag har det inspelat "/

Ovido - Quiz & Flashcards