ebbaaullsater

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 19:36

Nu har vi kollat klart på Flicka 2

Nu kollar vi på Vampyrer Suger :)

  



lite bilder från idag -.-'

         pappa & farmor     

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 18:27

Blev inte buffhus :( det blev Chili Tai istället :D

GODARE!


Efter det åkte vi och hyrde film  :)

så nu ligger jag och norea i sängen och kollar på Flicka 2 :D

  


sedan ska vi kolla på *vampyrer suger*




Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 14:20

weeeii båda ska med :)

haha så sämst att jag äter samma grej där varje gång ;)


men det kanske kommer lite bilder sedan :)

hejdåå :)) <3

hadebra!

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 13:58

hej :)

Jag, pappa, farmor och Norea ska snart dra ner till jensen's och äta.

Så jag måste slänga mig i duschen NU!! Har bara en timme på mig att göra mig iordning :s


nä nu skulle dom visst inte hänga med... men skit sammma!  hejdå! :p


Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 12:44

häär ligger vi vid datan och bloggar :j


    

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 00:10

Resultat i OMRÖSTNINGEN: negerboll vann :p


rösta i den nya omröstningen :)

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 00:04

Var hos farmor innan då :)

jag och norea sjöng typ i 2 timmar! haha!


jag ska väl sova snart,,.,. jag ska sova länge imon/idag... :s


  

Ovido - Quiz & Flashcards