ebbaaullsater

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 23:02

jag glömde oo äta igen xD


haha men nu har jag öntligen ätit!!! blev sån här baguett i ugnen oo oboy med mashmallows, oo ett kanelknäcke eller vafan de heter hehe!


Jag ör nog inte sjuk länge :j  ( vet inte om jag redan skrivit det en gång men skit samma! heheheh)


Imorgon ska jag till Jennie vid typ 11, för halv 12 kommer farfar och Ingalill till henne och då skulle jag med vara där eller nå Haha

får tillbaka miiin Älskade systemkamera imorgon :')

Sedan kommer mormor vid typ 2 och ska kolla in i Jennie och Rickards lägenhete och sen skjutsar hon mig till Stallet,,...,.,,,. har både Willy och Schimmie imorgon med( och på fredag,, och på lördag) :)


Jaja sov gott :) hejdå<3

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 21:44

jag ärr fan as trött.....

jag borde ta och äta nåt.. glömde äta innan :s



Imon om jag kommer ihåg , ska jag väl färga håre...

faan vad tröött jag ärr ;o   

inte kul, inte kul alls!


Men hejdå måste äta fan xd

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 18:30

nu gick jag med och blev sjuk ,, :p

faast tog nyss bara en halv ibumentin och det känns redan bättre så !!

ja kan inte ens svälja en halvtablett.... delar den i typ 7 bitar "/

  

        

några tråkiga bilder xP

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 17:14

Nu har jag kommit hem från stallet :)

Red Willy idag , det gick faktist bra hehe, snabb gallop hade han idag ..

Eve longerade Schimmie, och tricktränade lite tror jag hahah (gick Inte så bra för henne)


Igår somnade vi vid typ 3, och gick upp vid.,,,.,. hmm . halv 1 tror jag fast eve vart skiit trött ändå.. och sen när vi kom till stallet vart hon sjuk xd

(mes)


Nu ska jag väl ta och dryga vid datan.. o kanske äta nåt... har ju bara ätit godiis idag :p

ööö.., i morse fick jag ett "papper" från ED(uuuuusch)  ( som alla andra 9.er också säkert fått)

ööö och dom tror typ att JAG vill bli RÖRMOKARE???! :s eller? hahahahha!

  

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 12:05

Tjarrå :) Evve här, vet inte vart Ebba fått "Gute" ifrån men hon är ju lite mongo :) nu ska vi kolla film o käka godis, blev ingen pizza för de orkade vi inte ;) Yee

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 11:43

Heeeej ,,.,. nu har jag och eve vaknat ,, vi äter frukost :j (goodis)

vid ett drar vi upp till stallet, idag har jag både schimmie och willy

 bra med lite hjälp ;)


Mobba mig INTE!! men justin biebers nya låt är Faktist bra.

Ovido - Quiz & Flashcards