ebbaaullsater

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 10 juli 2011 23:01

Ska väl ta och gå och lägga mig nu, ska ju upp redan vid halv 11 imon såå..
möta upp eve vid june och sedan hämta Nosifer och sen ta en fika och sedan dra ner till fria och skämma ut oss skulle jag troo :)

hoppas det inte blir fööör jätte varmt imon?!

jag vill ha jeans på mig juu, och det kan jag inte ii värmen..

INTRESSANT!


gonatt ;)<3

 

Av Ebbaa Ullsäter - 10 juli 2011 19:21

Har precis ätit sallad från Prima med mamma! :D gott!

Ganska seeg dag..

Imon ska jag ha Novis, ;)


Får daaaaaaaamp på denna jävla cp datan som kopplar ur internet hela tiiiden!!!!!

yää hejdå ;)

.

Av Ebbaa Ullsäter - 10 juli 2011 10:25

Gomorron!

.......................... sov ju inte alls länge idag :(

till halv 10 ;0


det är lock i mitt öra hela tiden och jag har tinnitus :OOOOOOOOOOOOOOO

faaan hoppas de går bort sen när locket försvinner, om de nånsin gör de ;o

  byye

Av Ebbaa Ullsäter - 10 juli 2011 00:27

... skiiiit trött! gick upp 8 iadg ;0

Imon ska jag sova länge fan!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på sedan..? men det märker viii :)

gonatt, igen :)  

Ovido - Quiz & Flashcards