ebbaaullsater

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juli 2011 19:32

Heej :)
nu är jag hemma då

först åkte jag och mamma till Ikea och köpte ramar och nåt tyg..?!

Sen åkte vi till Kroatorpet?! eller va heter de? haha ett fik i huskvarna iaf.

sen åkte vi till gränna och gick på "marknaden.." skiiiiiit tråkigt! köpte en mössa till nova ;)


Imorse färgade jag håret.. mörkbrunt med röda nyanser.. såhär blev det:
mörkbrunt med röd utväxt :p

         

kan ju inte visa för många bilder i glasögon xd
har inte ens beställt nåra än så får ha mammas sålänge..

     MUUUUMMMSS ;O aaas goo lakrisbiskvi!!

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juli 2011 15:26

Hej! blir ett snabbt inlägg för mitt batteri är snart slut , på mobilenJag och mamma är påväg till gränna nu. Skulle på nån marknad eller vad det nu va:-) Imon kommer kanske min efterlängtade matilda! Saknar min lilla älskling :-( <3 Bloggar när jag kommer hem jao

Ovido - Quiz & Flashcards