ebbaaullsater

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 21:46

Här kom en till :p




Gör det här om du är singel.
Gillar du någon nu? ja
Gillar du att vara singel? ganska gött ja :)
Gillar någon dig ? hmm
har du haft sex med hon/han du gillar nu? nej
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? nej
Har du någon kille/tjej på G just nu? vet ej
Är avstånd ett problem ? ja.
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg ? ganska ja.



Måste han/hon ha samma intressen ? typ lite?
Kommer du alltid att vara singel ? tror jag inte
Har du bra självförtroende ?  bättre än innan..


ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt kär i? hmm 4
Vad tycker du om kärlek? bra
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? jaa
Har du svårt för att bli kär? nja
Är du singel? haha ja
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? nej
HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt  ful? nej!
Hånglat med fler än 5 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nejj :s  (gör inte såånt!)
Gjort något riktigt dumt? jao
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? japp haha
gjort nåt olagligt? ..
Blivit polisanmäld? nej
Fått din mamma att gråta? vet ej
Slagit ner någon? snäll flicka (a'
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej



Vilka kläder sover du i? shorts och linne
Vad hatar du verkligen? allt & ingenting
Har du varit kär i någon ? ja?
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ne haha fult.
Vill du ha barn? ja


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? matilda
Du gick på bio med? johanna och eve och moa tror jag..
Skällde på dig? mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja.
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? nej
saknat någon? ja

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 21:32


Jag gillar hår som är...
[x] Brunt
[X] Blont
[ ] rött
[ ] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[x] Kort, eller "normal längd"
[/] Långhåriga

Jag faller för ögon som är...
[x] Blå
[ ] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt -


Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[x] Lika långa som mig typ
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåttriktade
[ ] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[*host* du vet vem du e!] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[ ] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[x] Tränar på gym
[ haha] Nazister

Det är snyggt när killar...
[ /] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet
[verkligen INTE] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Använder kajal - lagom mängd.
[XXX] Alltid har keps på sig
[X] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng

Detta säger allt om en kille...
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[ x] Hans leende
[/] Hur ofta han är med kompisar


Det är sjukt gulligt när killar...
[ ] Ringer ofta
[X] Smsar non stop
[x] Är svartsjuka
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[ ] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[/] Pratar om giftemål och barn
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[/] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[ ] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...
[x] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[ ] Nazister
[/] Överbeskyddande killar
[x sover hellre] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[x] Killar som spelar Wow
[/] Homofober
[ ] Killar som kör moppe
[HAHA] killar som är i stallet
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[ ] Killar som röker och (snusar)

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 16:41

    ebba.ullsater@hotmail.com

Ebba Ruu Ullsäter

   : fråga ;)


Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 16:38

 

Tröja- Gina Tricot

Tights- H&M kanske..?!

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 16:30


tröja- Vila
jeans- JC
klackskor- nåt i bankeryd ;) dock syns dom ju inte :p

:-)

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 11:25

Gomorron :-D Vaknade för en stund sen.. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och äter godis ;) idag vet jag inte vad jag ska göra.. Skulle Inte förvåna mig om jag hamnar nere på stan idag med ,hehe

ja skulle säkert ha nova idag.....

 

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 00:58

Nuu säger jag godnatt!
sommarlovet är ju snart sluuuut :(

inte bra..

Ovido - Quiz & Flashcards