ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Just saying

Av Ebbaa Ullsäter - 13 februari 2012 22:46

fyfan jag är typ död.. :o

och klockan e inte ens 11 >.<

har (på något konstigt sett) börjat bli morgonpigg?! :S eller asså vakna vid 9 även fast jag vart vaken t 2-3 nån gång.. :S aja


Inatt eller aa när moa hade åkt hem så kollade jag på one tree hill och så råkade jag somna typ vid 1/2 nångång och sen vaknade jag vid 3 oo ba Fan pallar INTE gå upp men MÅSTE ta ut linserna..... -.-

tänkte egentligen sova med dom men sen parvlade jag mig upp

och så fick jag ut den i vänster öga men inte höger så tänkte strunta i och ta ut den men sen fick jag ut den ...


IMON är det alla  ´s dag, (who cares egentligen )

men iaf så ska jag och min kusin ner på stan och kolla på nåt t farmor och sen ska vi t henne och käka, och sen ska jag kanske träffa Evve.


Vrf blev det så långt inlägg?! jag som bara skulle säga godnatt ju!  

haha

GODNATT    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards