ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

vila idag.

Av Ebbaa Ullsäter - 29 februari 2012 14:29


skolan började idag med matte i 3 timmar, sen så hade vi lunch, chai latte blev min lunch ;)

sen så nu har vi svenska har haft 2,5 timmar nu så har bara en halvtimme kvar!


sen så ska jag slänga mig in på toan och byta om och sen kommer mormor hit, till skolan, och skjutsar mig till stallet !! :D


idag har Kinga vildag, så ska inte rida :)

ska bara åka upp till stallet och borsta henne och försöka få bort så mycket fällpäls som möjligt ;)


tänker typ hela tiden på hur grymt duktig hon vart igår!, kanske blir en hopp ponny ändå?!^^ hoppas!!

elr vad tror ni? ;D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards