ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 2 juni 2012 16:31

heej

nu sitter jag hemma hos evve och har precis målat naglarna, vi ska snart dra in mot stan och till rixfm..

fast först ska vi hem till mig så jag kan fixa mig och byta kläder och så :))

idag har vi vart i värnamo hos saga, så tog massa kort på saga och evve :)

 

sen hade vi lagt in våra saker i privatsadelkammaren och sen hade någon låst den när vi kom tillbaka och då fick jag en ide att jag skulle klättra upp och dra mig igenom hålet uppe vid taket och hoppa ner på andra sidan till sadelkammarn.. men dom hyllorna som satt på den väggen på andra sidan kändes som att dom skulle ramla ner om jag la hela min vikt på dom så jag vågade inte ^^)

 

   


hehe nu ska jag gå ner och hälsa på evves farmor och farfar hejdå :))

 
 
Natha

Natha

2 juni 2012 22:17

Fin blogg!
Kram :)

http://nathaliekvall.blogg.se

Ebbaa Ullsäter

6 juni 2012 12:07

tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards