ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Dag 1

Av Ebbaa Ullsäter - 22 februari 2011 21:10

  

* Jag är rädd för sprutor spindlar och allt det där vanliga.

* Jag är kill beroende (killar)

* Jag är inte kort, jag är faktist 165!!

* Jag är ganska social faktist :j

* Jag är för det mesta inte rädd på hästryggen. (modig) :D

* Jag känner Många som heter Alexander! xD

* Jag är stark som orkar bära runt på Nova :D

* Jag tycker Justin Bieber sjunger bra ( bara för han har fått mörkare röst nu :p )

* Jag GILLAR geisha

* Jag är morgon arg/tjurig!!

* Jag fyller år på sommarlovet (y)

* Jag rapar ganska Ofta (a)  xD

* Jag kommer ha bedövningsplåster om jag piercar naveln!

* Jag gillar Inte att ha ordning i mitt rum! Stökigt Ska Det Vara!

* Jag vågar inte dra bort plåster snabbt :(


Haha fyfan vad dåliga xDD

 
 
TIEPAMANDAHH

TIEPAMANDAHH

22 februari 2011 21:28

sv: jah köpte min earcuff på glitter (:

http://tiepamandahh.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards