ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Rubrik saknas

Av Ebbaa Ullsäter - 27 juli 2011 22:47

heej alla fina :)

idag var jag och min kusin vid västersjön och solade & badade :)

det var ju riktigt varmt när man hade vart i en stund!

vi fick nog båda lite färg, sen åkte vi hem till mig och segade framför tv.n, och vid typ halv 7 gick vi och grillade hos dom :)

nu har jag precis kommit hem därifrån, är ganska trött nu så kanske ska sova snart?!..

 imon morron kommer ju mamma & pappa hem från Turkiet.. ( )


Får väl hoppas att dom har köpt nåt till mig..


Men Godnatt   

 
 
Ingen bild

mu

28 juli 2011 15:44

Inga höga tankar om dina föräldrar precis..........

Ebbaa Ullsäter

28 november 2011 19:03

ok mamma

 
Ingen bild

ebba

28 juli 2011 20:53

haha..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards