ebbaaullsater

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 10 augusti 2011 13:55

heej

nu har nu har jag precis duschat, sitter och lyssnar på typ alla deras klipp :


väntar också på Evve! Hon kommer väl i eftermidda dock.

kan ju kolla på en av Alla filmerna jag laddade ner igår.. kaaaanskee.


imon ska jag till tandläkarn ;o

shiit usch bläää  dom är inte bra! klarar mig utan!

har vita och fina tänder ändå (a' :j



gamla bilder ;P

       


Av Ebbaa Ullsäter - 9 augusti 2011 22:47



  Nu har jag kollat på bad teacher

 



den var bra :) den får:


    

(4/5 rulltårtor)

hahahha ;D

 

Av Ebbaa Ullsäter - 9 augusti 2011 18:34

HaHHAHAHAH fyfan vad det small till! Älskar åska :D


Var på stan idag (igen) (a)

köpte jeansshorts & strumper haha

Glömde skriva att jag fixade naglarna igår ( eller min syster då)

Såhär belv dom ! :D

 

  

Av Ebbaa Ullsäter - 8 augusti 2011 21:44

Luchade med Jennie, Mamma & Nova idaag på a6, på Soya.

Fick med lite saker hem!

Svarta tights &:

    tror inte de va dom för det är inte så tjock sula..


sen köpte mamma med hallon,blåbär och jordgubbar hem såå de blev de med yoghurt och Chai Latte :)

   

  ganska snyggt i friadalens lekpark ;)


Dagens Outfit:

 

Magtröja-JC

Jeans-JC


Hejdå godnatt ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 7 augusti 2011 17:04

Var och åkte gokart med pappa , Peter och Norea innan! skit kuul! första gången ...

jag körde in i typ däcken så kom han och ba, du får köra lite lugnare! ( men jag körde ju sakta! ;o   )

           

Av Ebbaa Ullsäter - 6 augusti 2011 22:58

.... gaaanska coolt , jag har haft 5 vita hästar i rad ;o

först:

  Mavve (Maverick) en C-ponny


Andra:

  Schimmie<3 B-ponny

Tredje:

  Labbo (Labolina) C-ponny


Fjärde:

  Exbi<3 , maxad D-ponny


Femte:

  Herak<3 ,maxad C-ponny

Av Ebbaa Ullsäter - 6 augusti 2011 21:30

Haha hemma nuu!!  Skönt men tråkigt att lämna bästa Herak "/

Red dressyr på banan igår i regnet, och red dressyr på banan idag också, och så red vi ut på eftermiddan.

Har inte så mycket och skriva så lägger in massa bilder istället!:

  min häst lääääängst bort, den vita pricken   mammas häst:     fu ;)                           :'''( stackars mus :''''(       dom vaktar hästarna , så gulligt :')                                        USCH!! ;O                               liite framåtlutat.. ja..    

hahahhaha cp katt!

     

Av Ebbaa Ullsäter - 6 augusti 2011 09:24

Uppe tidigt! Eller ligger i sängen men kan inte somna om.. Nu är mamma ute och går och när hon kommer tillbaka ska vi göra iordning hästarna och så tror jag att det blir uteritt idag eller så ska jag rida dressyr på banan först vet inte än.Höll ju på & berätta om "min häst igår haha men blev ju inte så långt haha! Han heter herak och är 140.0 hög, han är vit skimmel och är typ 12 år.Han är väldigt snäll man kan slänga grimskaftet över halsen så hänger han efter även fast man inte håller i han ;) Han är nog lite skänkeldöv och mina icke starka benmuskler gör det inte så lätt heller att få han framåt hela tiden haha! Men oftast lyssnar han! De va Lite om Herak Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards