ebbaaullsater

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 18 augusti 2011 14:48

nuuu har jag kommit hem från skolan.

Det va ganska.. segt i början.. vi satt i matsalen en timme typ..

sen gick vi till klassrummet,

vi får inga sånnahär roliga namn på klasserna :(

våran klass heter (TRUMVIRVEL)!!!!       Frisör 1,

ååå vilket fint namn..............................................
..........................................

hahhaha jajajjajjjaajajajaja hejdå

    

jäää gammal bild (y)

Av Ebbaa Ullsäter - 17 augusti 2011 18:35

Heeej

kom hem från stan för en stund sen, var där med Eve, Johanna Ida & Cajsa

innan de åt vi på Jensen's och då va Carro med också, men hon skulle "fixa" en grej efter de ;)


Igår så kom Ida & Cajsa (som vi träffade på sjöis)

till Eve och vi alla sov hos henne :D

KUL!!


Imon börjar min skola... surt, fast ändå inte.. äsch ja vet inte ;)


 

    


Av Ebbaa Ullsäter - 13 augusti 2011 19:11

heeej

Idag har jag inte gjort typ något alls. vart i stugan och solat med de va inte så mycket sol när vi väl va där...

Nu är Nova här och hon ska sova här

hon bajsade på golvet innan x'D  


Nu ligger jag i sängen oooooch ska snart kolla på film snart.

 

Av Ebbaa Ullsäter - 12 augusti 2011 20:32

                        fyfan vad cool jag är.                     hahahah dvärg eevvve             närbild då ;) hahah och råkade måla ögonbrynen.. Liiiiiiite för tjockkka..         orkar inte skriva hejdå :P

Av Ebbaa Ullsäter - 12 augusti 2011 00:09

    

     

( 5/5 rulltårter :D )


Jag och kom precis hem från bion, den var BRA!!!
men jag skall iaf sova nu för jag är trött.

Godnatt!  

  

Av Ebbaa Ullsäter - 11 augusti 2011 12:13

har vart hos tandläkarn nu..

tog röntgenplåtar och aa

jag hade ett hål.. men dom sa att jag hade haft de sen 2007 och det hade inte blivit större..  men dom sa att dom skulle laga de direkt, men varför skulle dom laga de nu när jag har haft de i 4 år och de inte blivit större och dom ndå inte gjort något åt det innan.. ?!

jaja


Jag och evve ska dra oss till kaffe paus och äta snart!

ska bara fixa oss ;D

haha hejdå :*

 

Av Ebbaa Ullsäter - 10 augusti 2011 16:01

Jag o Ebba sitter o kollar på den dära apelsinen som pratar, askul :D

Nuuuuuu ska vi göra nått.. eller inte jag vet inte ;o

hejdå :D /Evve

Ovido - Quiz & Flashcards