ebbaaullsater

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 23 augusti 2011 21:11

Heeej , idag så hade vi frisör teori i skolan :) de var ganska kul :)

vi slutade halv 1 och så drog jag hem, väntade på moa, sen när hon kom så skulle hon till bowlingen, så hängde jag och nicke med henne ..

Sen tyyyp va de ganska drygt så pallar inte berätta mer.. :)


Taggad för 3 timmars matte , och 3 timmars svenska imon,,,,.. nae!

humm :(



vadå stor bild...

 

.

Av Ebbaa Ullsäter - 22 augusti 2011 20:40

HEEEEEEEEEEEJ :D

    åååå va fina ;D

Av Ebbaa Ullsäter - 22 augusti 2011 16:41

Heeej

Imorse innan jag skulle gå så satt jag på golvet och skulle ta på mig skorna, när jag skulle resa mig upp så kollade jag bakåt och då såg det ut som det kröp en tjej på golvet ... (asså det spökar eller nåt i vårat hus.)

Gick hemmifrån typ vid halv 12

I skolan så tvättade vi håret på våra dockor, Linn tvättade sin först och så höll jag huvet (haha)

och då typ började det flimmra i ögonen och sen blev det helt svart och sen vaknade jag på golvet... jag svimmade, det var jättepinsamt :(

Jag fick vindruvor sen av våran mentor :)


Sen iallafall så Lärde vi oss hur man ska dela in håret när man klipper de , typ ;)

Ja...., Hejdå :)

Av Ebbaa Ullsäter - 22 augusti 2011 09:11

Heeeej

jag vaknade ca, 10 över 8, kan typ inte somna om och jag har ställt larm på 09.45, för jag börjar vid 12!

såå det blev typ ingen sovmorgon ändå "/

och imon,onsdag & torsdag börjar jag 8 ;o

och på fredag börjar jag kvart över 8 och första lektionen är IDROTT

I TRE TIMMAR! fattta vad segt!

TRE TIMMAR! ;O



iiiiiuuuuuuu hittade en FUL bild på datan. ;o

 

Av Ebbaa Ullsäter - 21 augusti 2011 12:10

... på att moa ska komma snart,

sen ska vi hitta på nåt. haha :)


igår var jag, moa & johanna på jönköpingsfesten.. eller johanna va inte me så mycke..

men iaf det sög!

skiiiiiittråkigt,

jag och moa satt på en bänk och så hmm kom martin och nicke och cp,ade sig............................ hahah ("förlåt")

vi gick runt, hmm de va segt och sen gick vi hem till nicke och kollade på film, i typ 5 min? haha sen skulle vi dra ;p


eeeaa:) hejdå!!! (y'

 

Av Ebbaa Ullsäter - 20 augusti 2011 14:54

WWOOHOOO , FAN ja glömde vad jag skulle skriva....

juste kolla :D

free counters


Vad är kärlek?( svårt och förklar ;o )

Men när man älskar varann

och säger ,jag äskar dig, efter man vart osams

står vid ens sida även fast man har fel



hittade nåra dikter eller vad det nu är :

Vad är kärlek?

 Älskar du mig

Så älskar jag dig
Men krossar du mitt hjärta
Så krossar jag ditt

 Du är vacker

Jag är snygg

Men är du riktigt kär?

Har du någon annan

Så krossar jag dig

Men har du mig

Så ska jag älska dig

 

Vissa tror att kärlek bara är varma känslor

Men det är inte sant

Kärlek är inte bara rosor, kramar, choklad och pirr i ditt hjärta

Nej

Kärlek betyder också svek, sorg och smärta


Jag är här

Du är där

Du gillar mig

Jag gillar dig

För du är min tjej

(aww haha)


Du är kär i någon

den du är kär i är också kär i dig.

Ni vågar inte säga till varandra

att ni är kära

Ni tänker på varandra hela tiden.


HAHAHA "kärleksdikt" x'D

Kärleksdikt


Jag tycker om mitt X-box spel för att det är jätte roligt att spela när jag är uttråkad

Det är mitt favorit spel


 

Av Ebbaa Ullsäter - 19 augusti 2011 20:51

Heeej ,

Idag såå fick vi frisörer göra frisyrer på varandra & på floristerna :)

Mitt hår blev lockigt , draget åt sidan & med en blomma där bak :)

Och sen gjorde jag på emma, hon fick lockar i topparna ( hon har långt hår, så det blev jättefint ;) )


Dag 4, De här åt jag idag:

I skolan åt jag laxspett och melon :p

och hemma hos jennie åt jag lasagne

och godis såklart , eftersom det är fredag :)



Är inne på min nya data nu,som vi fick hem idag från skolan, den verkar ganska bra.. fast begagnad dock. ja har en repa på "locket" :(


Jaja , Nu kollar jag på nån film på.... 3.an tror jag det är , nancy drew tror jag den heter :)


hejdå :*


Av Ebbaa Ullsäter - 18 augusti 2011 17:32

 

dag 1:

Jag är 16 år och bor i jönköping på världens Bästa område! (torpa)

Jag går frisör på John Bauer ( började idag (a) )

Mim mamma heter Mamma & min pappa heter Pappa :)

Jag har världens bästa storasyster!

Min storebror är lite knäpp..

Min systerdotter är ett levande bevis på att det finns Monster.

Så haha :D

Ovido - Quiz & Flashcards