ebbaaullsater

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2011 20:16

... de blev inga bilder :(

det blev ändrade planer,?!

evve och ellen kom ju igår och dom skulle på j-södra och då fick ja en biljett av pappa för att ja skulle kunna gå med dom! Men jag pallade dock inte det sen, så drog till min Kär farmor istället! :)

tur var ju det eftersom alla sa sen att matchen sög och att det var onödiga pengar ;)

hhihhii (a'


Idag stack jag och min kusin upp t västersjön, men vi åkte hem efter typ 10 min för det gick ju inte ens o sola .,.,. :s

sen åkte jag och jennie och nova till den nya lekparken vid typ upptec...

och nuuuu kom jag typ nyss heem :)

gårdagens "outfit"... :

 

HAHAH orredigerad sååå klaga inte :) (orkade inte täcka över mitt ansikte.) förlåt :(

Ovido - Quiz & Flashcards