ebbaaullsater

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 20 juni 2011 22:49

MAMMA!!!!! :D

   

     

Av Ebbaa Ullsäter - 20 juni 2011 14:35

Haha.. ska ta kort på min morronfrisyr mån-ons för och visa hur hemskt det ser ut! HAHA!


t.e.x den häär som förstörde min morron för nån vecka sen...

 

Av Ebbaa Ullsäter - 20 juni 2011 13:31

Wohoo! tack vare regnet fick jag ett ryck och fiixaaaade ny design och header! :))


Ska dra till jennie sen...

!!! strumper!!!! hahaha ingen som fattar ;)



Av Ebbaa Ullsäter - 20 juni 2011 11:07

I ÅR HAR DU:

 
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: jadå.
Kysst en kompis: nej !

BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn: Nej haha då hade ju tatueringen vart onödig ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: kommer inte ihåg, de va ju ett år sen, imon ;)
Vilken tid vaknade du idag: 09.01 som alla andra måndagar :s
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på film tror jag
Någonting som du längtar till:  falkenberg, turkiet, ridlägret om det blir nåt..
Senaste gången du träffade din pappa: igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:  vet inte ?!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: inget.. eller jo vädret framöver.
Långt eller kort: hår? långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår? , öö min kropp?, och min väldigt braiga sångröst (a'

DIN FÖRSTA:


Operation: ingen :)
Piercing: öronen om det räknas som piercing..?
Tatuering:  mitt namn , mellan skuldebladen
Bästa vän: Evelina Åke Gute Månsson
Sport: fotboll HAHA!
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: stelkramps sprutan i skolan..
Förälskelse: Räknas förälskelse när man är typ 7? isf hmm.. gustav :p
Alkohol du drack: Öl

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller pussar: bååda
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: vad är spontan? haha
Tatueringar eller piercingar: TatueringAR

Av Ebbaa Ullsäter - 20 juni 2011 10:04

meen åå så bra att ja säger att jag ska lägga upp bilder på kvällen, så ba skiter jag i det... :/

hahha

              de regnade Inte Alls :)       <--- inte värd och visas.     smygbögen philip ;)    

nu borde min mobil komma :0

den skulle kommit för en månad sedan ! ;o

Ovido - Quiz & Flashcards