ebbaaullsater

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 30 juni 2011 22:17

                                                    klaga inte på bilderna ! skyll er själva att ni tog Min kamera ;)

jag har massa 1000!! (seriöst) bilder kvar! dom kanske jag lägger upp imon , men är så sjukt trött nu! och det tog en timme och ladda upp dom här bilderna ! så tänk er alla dom andra med ;)

men gonatt på er!(ni som ska sova)

Av Ebbaa Ullsäter - 30 juni 2011 17:27

Nu är vi påväg hem ! Hem hem alltså;)Köpte lite i ullared, bilder sen I guess :) Fan vad jag saknar alla dagar i stallet och hästarna! Skaffa mig en häst nån):

Av Ebbaa Ullsäter - 30 juni 2011 15:15

Hej! Nu sitter vi i bilen påväg hem , vi ska bara hoppa in snabbis på Ullared!Får se om jag hittar något ;)När jag kommer hem blir det en massa bilder må ja säga:) Hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards