ebbaaullsater

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 23:20

åå :')

nu har jag gjort mig en STOR kopp Chai latte/te , vet inte vad ja ska kalla det??

ääälllssskkaar det iaf!!!!  lite onödiga bilder! :

      häär är  vi ekologiska!? (mamma då!)    

Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 20:51

över 1000 besökare! :D

free counters
Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 20:31

...

av mamma & pappa:

  fick en parfym också , en DKNY, men tycker dom luktar så jävla äckligt! så bytte och köpte en ny idag,

Haha dock så behövde jag ju inte en till rakhyvel :p man behöver ju inte tre kanske? ;)
eller kanske bra om jag slarvar bort någon ;)

dagens shopping:

  parfym (den jag bytte till) , mascara, och chai te :D


och presenterna jag fick av släkten:

till vänster,  t-shirt & ansiktsmasker från jennie + att jag fick att hon fixade mina naglar ( soooom jag glömt lägga ut bils på...)

till höger, presentkort från h&m från mina kusiner

pengar från mormor, farmor, och farfar & Ingalill :)


här är mina nya naglar då! som min syrra gjorde:


(pssst! ;) om ni vill göra era naglar så säg till ;)   )

Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 15:44

nu har jag bakat kolakakor och nåra andra cpiga kaker....

haha!

haha fan va äckliga dom va xD!!!!


Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 12:15

...... idag fyller jag år , 16 faktist :j

så nu får ni se upp på vägarna när jag övningskör......

näädock skojjar jag ;) (kul..)

men jag ska inte börja övningsköra än! börjar typ nästa år tror jag.

nåra jag kännövningskörde bara ett år typ.. så de siktar jag på med ;)


men idag händer dock inget..

"haha" själv på min födelsedag som ALLTID ;)

HaDetBra :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards