ebbaaullsater

Inlägg publicerade under kategorin Kinga ❤

Av Ebbaa Ullsäter - 28 april 2012 21:13


  smidig jag är när jag ska hoppa upp!!

som tur är så har jag ju en snäll häst som står stilla!! 

Av Ebbaa Ullsäter - 28 april 2012 20:48

Kom precis hem från stallet :)

jag och evve har fixat Kinga till imon!!

jag tvättade svansen och flätade den och sen gjorde evve jättefina(!!!!!) knoppar :D

hennes svans bleeeev skit ren! asså helt nästan vit nästan :p

vi får väl se om knopparna är lika fina imorn :D


så det blir och gå o lägga oss tidigt idag för att sen gå upp tidigt imorn

vi skulle börja bygga vid 9 , kommer vara helt död!!! ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 27 april 2012 08:27


hej giraffen      

 

Av Ebbaa Ullsäter - 26 april 2012 09:15

wey klar med svenska skriftligt ^^

blev klar efter bara 40 min, och först :p

hehe lätt och skriva när man vet precis vad man skall skriva ju (a)


iaf så får vi inte gå förrens vid halv

så får sitta och vänta i en kvart^^


sen skall jag hem och sova heeeela dagen!!!


sitter och kollar på massa filmer på mig och Kinga och så hittade jag en när hon var skitmörk! vinterpäls dock för jag e ju van vid den hon har nu som inte e så mycket fällpäls kvar på och sommarpälsen har kommit fram på de flesta ställen ^^

 

de va i de ljusaste ljuset :p

Av Ebbaa Ullsäter - 24 april 2012 20:07

heeeeej, kom hem från stallet för en stund sen :))

fyfan vad stövlarna var bra asså! 

satt hur bra som helst och är sjukt sköna!!!


idag red jag först ut vid vägen och sen gick jag in på banan och jobba lite, typ 10 min kanske, sen red vi ut i skogen och så raceade vi lite ^^)

det var sjuukt jävla varmt :D

och sen blev det ännu varmare när jag hade kommit tillbaka till stallet så jag gick ut och borstade henne

fast sen började det regna så vi fick springa in :p


men sen kom det fina vädret tillbaka

och då släppte jag och moa ihop våra hästar för o se hur dom typ var mot varandra för dom ska gå tsm ute nu på eftermiddan :)

       

Av Ebbaa Ullsäter - 22 april 2012 16:56

blev lite busridning idag eftersom hon alltid får jobba ^^)


 

Av Ebbaa Ullsäter - 19 april 2012 22:02

hej ^^

idag klippte jag evve i skolan, blev väl ganska bra :)

sen åkte vi hem och gick till hemmakväll och köpte godis

och sen vid halv 7 typ åkte jag och mamam till stallet, jag fixade Kinga och sen när mamma red så tvättade jag boxen, blev lite bättre iaf,

före:

 

efter:

dock så lossnade typ färgen för svampen var vit och vattnet blev också vitt... haha aja


imorn är jag ledig så firar det med godis ju och gamla big brother avsnitt från 2011 ^^)

Av Ebbaa Ullsäter - 18 april 2012 15:56

ojojojojoj!!! 

hoppade 1 meter idag! ^^)

hanna var med i stallet och så byggde vi upp en bana! :)

och så skulle det vara hoppspecial på kvällen idag så vi slapp plocka undan ^^



   dock blev det inget klipp ifrån när vi hoppa 1 m .

men riktigt stolt över mig själv OCH Kinga för att vi klarade de :D

nu känner jag mig riktigt taggad inför klubbhoppningen :))

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards