ebbaaullsater

Inlägg publicerade under kategorin Kinga ❤

Av Ebbaa Ullsäter - 1 april 2012 19:42

red ut med Alica idag! :)

vi var ute typ en och en halvtimme?!

red till stockarna och hoppade lite, eller jag hoppade 2 gånger (för Alica ska ha henne på lektion imon och dom skall hoppa)

och sen så när vi red tillbaka så bytte vi hästar och galopperade och busade lite :))


Kinga är så jävla snäll! när man drar iväg och galopperar och så gasar jag på och så springer hon på, så stannar hon ändå direkt när man säger till henne! 

Alica ville inte galoppera med oss :( 

lite tråkigt, det tyckte Kinga med för hon ville ju tävla!!


usch stackars snuttan, såret hon hade när jag tog in henne igår

 

HAHAHAHAH asså LOL! jag fick bättre än mamma på teoriprovet. :p

mammas:

 

jag:

   

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 21:39

Heej i skolan idag *********************************************** palla läsa om hur min dag var i skolan ?! ;)

hehe men efter skolan iaf så hämtade mormor mig och så åkte vi till charlies och kollade på dressyrsadel, provade typ 1000!!! skitjobbigt x)

har träningsverk i mina lår så haha

ah vi fick mycket hjälp iaf,

och sen så provade jag tretorn stövlarna,

tror att jag fick på mig ett par med långt skaft för kunde inte gå, och såg ut som om stöveln täckte halva mig? x) såg skitdumt ut haha.


sen åkte vi och hämtade Kingas tårta hemma och sen åkte vi till stallet.

hon gillade den :)))) hihi fast först så lämnade hon lite äpple jordgubbar och banan kvar, antar att hon blev mätt!!

men sen så åt hon upp de! :p hon som inte ens gillar bananer ^^


gullepluttan!!

     

jävla ögonbajs då! vrf tog jag inte bort de?! :(  

.. nu gjorde jag det.. -.-'    

backslick honey ;*  

jag ser ju ut som jag gör.. xD  

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 09:01

grattis lillsnuttan på 7 årsdagen!

                              

älskar dig plutt  

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2012 21:11

     


svansen blev fin ju :D coolt att den hade hållt hela natten och ute i hagen ! :D

     

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards