ebbaaullsater

Alla inlägg den 4 mars 2012

fu

Av Ebbaa Ullsäter - 4 mars 2012 18:22

TvärSTOPP!!

 

de högsta vi har hoppat, 65 cm:

        

Av Ebbaa Ullsäter - 4 mars 2012 14:15



Tatt med mig kameran och sitter nu och tar kort på tävlingen i stallet,  hoppas på att några bilder blir bra iaf!

Blir sjuuuukt sugen på och tävla när jag ser alla andra som gör det nu..


Men det blir inte än på ett tag,

för för det första så är Kinga verkligen Inte i nån tävlingsform

och för det andra så har både hon och Jag mycket att arbete på inom hoppningen,

så kommer inte bli någon tävling förrens jag känner att vi förstår varandra

och att jag vet att hon inte kommer vara död efter 3 hinder ;) ^^

Av Ebbaa Ullsäter - 4 mars 2012 11:36

Tjingeling ;)

har precis duschat, nu sitter jag och typ gör ingenting, väntar på att klockan ska bli 1 så jag och Norea kan åka till stallet, skall ju fota lite om kameran inte är tjurig vill säga ;)

   

     

Ovido - Quiz & Flashcards